۴۳۵۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هر شب بکام در پاریس ۱۷ هزار یورو!

اقامت دیوید بکام فوتبالیست مشهور بریتانیایی در هتلی مجلل در پاریس این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است.

هر شب بکام در پاریس 17 هزار یورو!

تماشا: اقامت دیوید بکام فوتبالیست مشهور بریتانیایی در هتلی مجلل در پاریس این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. دیوید بکام پس از امضای قرارداد 5 ماهه با پاری سن ژرمن فرانسه، در هتل مجللی واقع در پاریس پایتخت فرانسه اقامت گزیده است و به ازای هر شب سکونت در هتل بریستول، 17 هزار یورو پرداخت می کند. این در حالی است که باشگاه فقط 26 هزار پوند ماهانه جهت سکونت بکام پرداخت می کند.

هتل بریستول هتلی در خیابان فوبورگ - سنت - اونوره در نزدیکی های کاخ الیزه است. البته این هتل برای دیوید بکام چندان هم ناآشنا نیست. او پیش تر و قبل از اینکه قراردادی 5 ماهه با پاریسی ها ببندد همراه همسرش ویکتوریا به این شهر سفر کرده بود و در این هتل اقامت داشت.

هر شب بکام در پاریس 17 هزار یورو!

اتاقی به وسعت ۳۲۰ متر مربع

او اکنون در یکی از بزرگترین اتاق های این هتل اقامت دارد که ۳۲۰ متر مربع است و آماده پذیرایی از سه بزرگسال و یک کودک خواهد بود. این اتاق همچنین دارای آشپزخانه، حمام، حمام مرمری، اتاق غذاخوری و اتاق خوابی با منظره دورنمای شهر است. اتاق غذاخوری آن قابلیت سرو برای ۱۲ نفر را دارد، بنابراین بکام می تواند از هم تیمی های خود برای صرف یک غذای عالی با یک سرآشپز مشهور، دعوت کند.

اتاق نشیمن آن هم مجهز به بالاترین استانداردها و با مبلمانی به سبک قرن ۱۸ است. بکام پس از انتخاب اتاقش به همراه محافظ شخصی و یکی از اعضای امنیتی هتل راهی اتاقش شد.

اقامت بکام در حالی در هتل بریستول خبرساز شده که گفته می شود زلاتان ابراهیموویچ دیگر ستاره پاریسی ها که او هم چند ماه پیش به پاری سن ژرمن پیوسته است اجازه استفاده از چنین امکاناتی را نداشته است.

بر اساس گزارش ها زلاتان برای هر شب اقامت در سوئیت ویژه اش، در هتل بریستول شبی سه هزار یورو پرداخت کرده است که در مقایسه با ستاره انگلیسی فوتبال مبلغی ناچیز به شمار می رود.

مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری سن ژرمن البته پس از چند ماه اقامت در این هتل رویایی سرانجام در خانه ای بسیار زیبا و ویلایی در نزدیکی مقر باشگاه پاری سن ژرمن اقامت کرد، او در ابتدا تصمیم داشت در محله ای که سارکوزی رئیس جمهور اسبق فرانسه به همراه همسرش در آن حضور داشت اقامت کند که در این خصوص با مخالفت همسرش مواجه شد.

گفتنی است ابراهیموویچ در حال حاضر رقمی معادل چهل هزار یورو به عنوان اجاره برای اقامت در خانه ویلایی خود پرداخت می کند. به هر حال دیوید بکام، هافبک ۳۷ ساله بریتانیای از چند روز پیش تمرینات خود را به طور رسمی در پاری سن ژرمن آغاز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج