جاباما
۴۳۵۳۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نگرانی اصلی‌ قلعه نویی برای دیدار با استقلال

وضعیت مدافع ملی‌پوش تراکتورسازی برای دیدار با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ورزش سه: سعید آقایی در یکی دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان تراکتورسازی بوده است. او با انجام بازی‌های درخشان در پست دفاع چپ تراکتور، توانسته قابلیت‌های خودش را نشان دهد و به واسطه این عملکرد خوب به تیم‌ملی فوتبال هم دعوت شد. آقایی لیگ شانزدهم هم خوب شروع کرد اما قبل از تعطیلی آخر لیگ در بازی تراکتورسازی و گسترش فولاد دچار پارگی عضله زیر زانو شد و به همین خاطر دیدار تیم ملی مقابل سوریه را نیز از دست داد.

آقایی در آن زمان تحت جراحی جزئی اوزن تراپی قرار گرفت؛ حالا که حدود یکماه از آن جراحی می‌گذرد، این بازیکن هنوز نتوانسته همراه تراکتورسازی به تمرین بپردازد. آقایی هنوز در زانوی خود احساس درد دارد و ممکن است به همین خاطر چند بازی آینده تراکتور را نیز از دست بدهد.

در شرایطی که تراکتورسازی بازی حساسی مقابل استقلال در پیش دارد و قلعه‌نویی نیز روی تمام بازیکنانش حساب باز کرده، وضعیت آقایی نامشخص است. مدافع ملی‌پوش تراکتورسازی امروز قرار است در تمرین تیمش تست شود اما با توجه به درد شدیدی که دارد، خیلی سخت است که به بازی روز جمعه برسد. این درحالی است که پزشکان تراکتورسازی نهایت تلاش خودرا می‌کنند تا او به بازی برسد اما اگر این اتفاق هم بیفتد، دوری یکماهه از تمرینات گروهی و آمادگی جسمانی نه‌چندان مطلوب او موضوعی است که قلعه‌نویی نمی‌تواندبه سادگی از کنارش بگذرد.

با شرایط کنونی بعید به نظر می‌رسد که اقایی بتواند روز جمعه مقابل استقلال به میدان برود. با توجه به اینکه مدافع چپ تخصصی دیگری در تراکتورسازی نیست، به احتمال فراوان سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی مجبور خواهد شد از حضور محمدرضا مهدی‌زاده در این پست استفاده کند. هرچند که به گفته پزشکان تراکتور، وضعیت نهایی سعید آقایی امروز مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج