۴۳۵۴۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گری کیهیل: خطای آگوئرو احمقانه بود

مدافع مرکزی چلسی به انتقاد از سرخیو آگوئرو پرداخت و حرکت خشن او را احمقانه خواند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرور، در اواخر دیدار جنجالی این هفته منچسترسیتی و چلسی که با برتری ۳ بر یک آبی پوشان لندن به پایان رسید، سرخیو آگوئرو خطای شدیدی را روی داوید لوییس انجام داد و باعث شد این بازیکن با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شود.

گری کیهیل درباره حرکت خشن این بازیکن آرژانتینی گفت: حرکت آگوئرو در اواخر بازی ناامید کننده بود و این بازی را تحت تاثیر قرار داد. انتظار رفتار بهتر ی از او داشتم و فکر نمی‌کردم آگوئرو این طور کنترلش را از دست بدهد. این یک تکل خیلی خشن از آگوئرو بود و هیچ‌کس انتظار نداشت او چنین برخوردی کند. حرکت او کاملا احمقانه بود. بهتر بود او کنترل خودش را حفظ می کرد.

چلسی در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول تیم دوم جدول در صدر قرار دارد. همچنین دیگو کاستا با ۱۱ گل زده توانسته است در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. عملکرد خوب کاستا در این دیدار، بار دیگر تمجید گری کیهیل را برانگیخت.

این مدافع درباره روند خوبی که مهاجم اسپانیایی داشته است نیز به صحبت پرداخت و گفت: اعتماد به نفس زیادی از او در بازی‌های اخیر دیدم. کاستا بازیکن جنگنده و خوبی است. همه ما می دانیم کاستا تا چه اندازه بازیکن خوبی است و اگر تمرگز داشته باشد، خیلی مهاجم خطرناکی است. این ویژگی را در بازی‌های اخیر در بازی او دیدیم. در نیمه نخست، بازی چندان خوبی ارائه نکردیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و بازی کاملی ارائه دادیم. در نیمه دوم کاستا با جنگندگی، خودش را صاحب موقعیت و دروازه سیتی را باز کرد. خوشبختانه کاستا خیلی آرام شده است و اکنون روند خیلی خوبی پیدا کرده است. همه به خاطر او خوشحال هستیم. البته فوتبال ما فقط به کاستا خلاصه نمی شود و بقیه بازیکنان نیز بازی خوبی ارائه می کنند. کاستا به خوبی به بلوغ رسیده است و توانسته به خوبی خود را با جو لیگ برتر وفق بدهد.

چلسی که در رقابت های اروپایی حاضر نیست باید این هفته در لیگ برتر برابر وست برومویچ به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج