۴۳۵۴۱۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

موتورسیکلت الکتریکی با قابلیت تولید برق

یک شرکت اتریشی از موتورسیکلت برقی جدید خود رونمایی کرد. موتورسیکلت الکتریکی Johammer J۱ علاوه بر برخورداری از باتری و محدوده حرکتی مناسبی نسبت به نمونه‌های مشابه، توانایی تولید برق مورد نیاز یک خانه را دارد.

وب سایت گجت نیوز: یک شرکت اتریشی از موتورسیکلت برقی جدید خود رونمایی کرد. موتورسیکلت الکتریکی Johammer J۱ علاوه بر برخورداری از باتری و محدوده حرکتی مناسبی نسبت به نمونه‌های مشابه، توانایی تولید برق مورد نیاز یک خانه را دارد.
موتورسیکلت الکتریکی با قابلیت تولید برق

طرح برگزیده موتورسیکلت الکتریکی Johammer J1 توانایی پیمودن 300 کیلومتر با یک بار شارژ کردن را دارد که این میزان محدوده حرکتی برای یک موتورسیکلت برقی بی‌سابقه است. قدرت موتور این وسیله نقلیه 19 اسب بخار بوده و حداکثر سرعت آن به 119 کیلومتر در ساعت می‌رسد. مهم‌ترین و جالب‌ترین ویژگی آن، تامین برق مورد نیاز یک خانه در حالت پارک کردن است. این موتورسیکلت می‌تواند به عنوان یک ذخیره باتری برای پنل‌های خورشیدی، مشابه آنچه که در Tesla PowerWall دیده بودیم، به کار برود. از دیگر قابلیت‌های Johammer J1 می‌توان به عملکرد بی سروصدا و سواری ایمن و متفاوت اشاره کرد.

موتورسیکلت الکتریکی با قابلیت تولید برق

موتورسیکلت الکتریکی Johammer J۱ با هر بار شارژ، حدود ۳۰۰ کیلومتر را طی می‌کند و به گفته‌ی سازندگان آن، قرار است در آینده‌ی نزدیک شاهد افزایش ظرفیت باتری باشیم. این موتورسیکلت از سیستم قدرتی بهره می‌برد که در نوع خود کم‌نظیر است. موتور الکتریکی این وسیله‌ی نقلیه به چرخ عقب انتقال پیدا کرده و به این ترتیب دیگر احتیاجی به مجموعه سنگین جعبه‌دنده نیست. به لطف این قابلیت، استهلاک موتور و قطعات متحرک به حداقل می‌رسد.
موتورسیکلت الکتریکی با قابلیت تولید برق

موتورسیکلت الکتریکی Johammer J۱ در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، آبی، زرد و سبز به بازار عرضه می‌شود. این وسیله‌ی نقلیه در دو مدل معرفی شده که از نظر میزان باتری و محدوده حرکتی متفاوت هستند. J۱-۱۵۰ با قیمت ۳۱ هزار و ۶۰۰ دلار و مدل J۱-۲۰۰ با قیمت ۳۴ هزار و ۵۰۰ دلار به فروش خواهند رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج