۴۳۵۵۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیگرینی: براوو بهترین دروازه‌بان جهان است

سرمربی پیشین منچسترسیتی عنوان کرد دروازه‌بان کنونی این تیم بهترین در جهان است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فیفا، مانوئل پیگرینی که با منچسترسیتی قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرد، بعد از جدایی از این تیم با پیشنهاد تیم ملی کشورش شیلی روبرو شد ولی این پیشنهاد را رد کرد تا در چین فعالیت کند. بعد از جدایی پیگرینی از منچسترسیتی، کلودیو براوو از بارسلونا به سیتی پیوست و البته نمایش خوبی نیز ارائه نکرده است و خیلی ها به انتقاد از عملکرد این دروازه‌بان ۳۳ ساله پرداختند. این در حالی است که براوو در کنار مانوئل نویر، داوید دخیا، جانلوییجی بوفون و کیلور ناواس، در بین فهرست اولیه تیم منتخب سال فیفا قرار گرفته است.

پیگرینی درباره وظعیت دروازه‌بان هموطن خود گفت: این را قبول ندارم که لیگ برتر با شرایط براوو همخوانی ندارد. رسانه های انگلیسی در تمام دنیا با هرکس و چیزی که بدشان بیاید، بدترین رفتار ممکن را دارند. علاوه بر آن براوو جانشین جو هارت، دروازه بان شماره یک تیم ملی انگلیس شد و این ها همه دلایلی است که رسانه ها براوو را دوست نداشته باشند. اینکه براوو از رئال سوسیداد به بارسلونا پیوست، به این خاطر بود که او بهترین دروازه بان جهان است.

براوو در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، عملکرد خوبی برای شیلی داشته است. او که رکورد بیشترین بازی را در تاریخ فوتبال شیلی در اختیار دارد، در بازی آخر برابر اروگوئه که با برتری ۳ بر یک لاروخا به پایان رسید، نمایش خوبی از خود ارائه داد. او همچنین به شیلی کمک کرد تا دو قهرمانی پی در پی را در رقابت های کوپا آمه ریکا به دست بیاورد.

پیگرینی درباره اینکه چرا پیشنهاد شیلی را رد کرد و هیچ‌گاه روی نیمکت این تیم ننشست نیز گفت: هرگاه شیلی به من پیشنهاد داده است، با تیم دیگری قرارداد داشتم. دلیل دوم نیز به این خاطر بوده است که کار در تیم ملی من را خسته و کسل می کند. در تیم ملی باید چند ماه در دفتر خودتان باشید و در بعضی از ماه ها رقابت کنید. این شرایط را نمی توانم تحمل کنم. دوست دارم روی نیمکت بنشینم و فعال باشم.

شیلی تاکنون در ۹ دوره از رقابت های جام جهانی حاضر بوده است. بهترین عملکرد این تیم در جام جهانی ۱۹۶۲ رقم خورد؛ جایی که شیلی موفق شد با برتری برابر سوییس، ایتالیا، شوروی و یوگوسلاوی، به نیمه نهایی راه یابد ولی در این مرحله جادوی گارینشا و دیگر هم تیمی های او در تیم ملی برزیل باعث شد تا لاروخا با نتیجه ۴ بر ۲ به برزیل ببازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج