۴۳۵۵۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا حسن زاده دیگر ملی‌پوش نیست؟

با این هدف از ذوب آهن جدا شد که در چالشی جدید شانس خود را برای حضور در تیم ملی و رفتن به جام جهانی بالا ببرد اما گویی این تصمیم چندان درستی نبوده است.

ورزش سه: مسعود حسن زاده بعد از تمام اتفاقاتی که در یک سال گذشته با یحیی گل محمدی در اردوی ذوب آهن برایش رقم خورد بازیکنی نبود که باشگاه اصفهانی به راحتی او را از دست بدهد از همین رو این بازیکن جوان و مستعد در نقل و انتقالات تابستانی به یکی از سوژه های اصلی بازار تبدیل و تیم های بزرگی را خواهان خود دید و در نهایت هم سایپا با حسین فرکی بود که با شرایط سخت ذوبی ها کنار آمده و با امیدهای فراوان حسن زاده را جذب کردند.

انتقالی که نه برای خود حسن زاده خوب از آب درآمد نه برای نارنجی پوشان پایتخت چون خاموش شدن موتور گلزنی این مهاجم و برآورده نکردن انتظارات باعث شد تا گران ترین خرید این فصل سایپا به بدترین خرید تبدیل شده و دود این ماجرا به چشم حاجی فرکی و سایپا برود تا در انتهای جدول برای بقا دست و پا بزنند آن هم در شرایطی که امیدوار بودند با حضور مهاجمی مثل حسن زاده شانس خود را برای آسیایی شدن بیازمایند.

در این بین اما افت فاحش مسعود حسن زاده هم اتفاقی عجیب بود چون پیش بینی می شد چالش جدید در سایپا آن هم بعد از تمام اتفاقات اردوی ذوب آهن در فصل گذشته انگیزه های خاصی به این بازیکن تزریق کند تا بار دیگر با جلب تمامی نگاه ها به خود زمینه ملی پوش شدن را فراهم کند اما هر هفته و بازی به بازی افت حسن زاده بیشتر شد تا حسین فرکی بعد از بازی با استقلال عملا نام حسن زاده را از افکار تاکتیکی خارج و او را نیمکت نشین کرد تا ثابت کند به هیچ وجه از شرایط خرید گران قمیتش راضی نیست و احتمال این که او را نیم فصل کنار بگذارد وجود دارد.

مسلما با وضعیتی که حسن زاده در اردوی سایپا دارد امید چندانی به فرار او از این وضعیت دیده نمی شود مگر این که این مهاجم توانمند شوک مثبتی به خود وارد کند تا هم سایپا را از بن بست فعلی نجات دهد هم این که خود شانس رسیدن به بزرگ ترین هدفش یعنی پیراهن تیم ملی و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست ندهد.حسن زاده باید به این واقعیت برسد که ادامه ناکامی ها در سایپا آن هم با مربی صبور و آرامی همچون فرکی می تواند نقطه سیاهی در کارنامه دوران فوتبالی او بعد از تمام اختلافاتش با یحیی بر جای بگذارد که در آینده اش تاثیر منفی فراوانی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج