۴۳۵۵۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سایه سنگین سینما بر دنیای کتاب

کتاب‌هایی با محوریت شخصیت‌های مشهور دنیای والت دیزنی و دیگر نام‌های آشنای سینمای آمریکا به فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها راه یافتند.

خبرآنلاین: کتاب‌هایی با محوریت شخصیت‌های مشهور دنیای والت دیزنی و دیگر نام‌های آشنای سینمای آمریکا به فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها راه یافتند.

فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار آمریکا هفته گذشته با تغییرات گسترده‌ای روبه‌رو بود و با ورود مجموعه‌ داستان‌های کودکان در میان ۱۰ عنوان پرفروش نشانی از آثار مطرح ادبیات داستانی نیست.
کتاب «همه یا هیچ، خاطرات یک بی‌عرضه» با گذشت سه هفته همچنان پرفروش‌ترین کتاب آمریکا است و پس از آن با فاصله اندکی کتاب «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»‌ نخستین تجربه فیلمنامه‌نویسی جی‌کی رولینگ نویسنده سرشناس بریتانیایی قرار دارد.

نکته قابل توجه در فهرست پرفروش‌های هفته گذشته حضور پررنگ مجموعه داستان‌های کودکان است که رده‌های سوم تا دهم پرفروش‌های بازار کتاب را به خود اختصاص داده‌اند.

«بهترین‌ داستان‌ها پیش از خوابیدن»، مجموعه کتاب داستان «دیزنی پیکسار»، مجموعه کتاب داستان «شاهزاده‌ خانم‌های دیزنی»، «پیت گربه‌هه: هفت داستان عالی»، مجموعه کتاب داستان «منجمد / Frozen»، «جنگ ستارگان: سه‌گانه اورجینال»، «مخلوق کوچک: فقط یک مجموعه کتاب داستان» و مجموعه کتاب داستان «انتقام‌جویان» به ترتیب در رده‌های سوم تا دهم جدول قرار گرفته‌اند. سهم انتشارات «دیزنی» از این هشت عنوان کتاب، چهار عدد است و پس از دیزنی انتشارات «هارپرکالینز» با دو عنوان کتاب قرار دارد. از دو عنوان باقیمانده یکی سهم انتشارات «مارول» و دیگری سهم انتشارات «دیزنی لوکاس‌فیلم» است.

همانگونه که با نگاه با عنوان کتاب‌ها در‌می‌یابم بسیاری از آن‌ها به دلیل وجود برابرهای سینمایی مخاطبان بسیاری دارند.

در این میان رمان جدید جیمز پترسون از سری داستان‌های «الکس‌ کراس» یکه‌تاز بخش ادبیات داستانی هفته گذشته در بازار کتاب آمریکا بود. در رمان تازه پترسون با عنوان «عبور از خط / Cross the Line» الکس کراس مشهور در پی آدمکشی خونسرد است که به گمان خود مجرمان را به سزای اعمالشان می‌رساند.

جیمز پترسون نویسنده سرشناس آمریکایی بیشتر برای نوشتن داستان‌هایی با محوریت شخصیت خیالی الکس کراس شناخته می‌شود. تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از کتاب‌های این نویسنده در سراسر جهان به فروش رسیده است. علاوه بر این نام پترسون به عنوان نخستین نویسنده‌ای که یک میلیون نسخه کتاب الکترونیکی فروخته، در کتاب‌ رکوردهای گینس ثبت شده است.

کتاب‌های «افشاگر» نوشته جان گریشام، «توربو، بیست و سه» نوشته جانت ایوانوویچ، «دو به دو» نوشته نیکلاس اسپارک و «سرزمین هیچ‌کس» نوشته دیوید بالداچی دیگر کتاب‌های پرفروش بخش ادبیات داستانی بازار کتاب آمریکا در هفته گذشته بودند.

«کشتن آفتاب تابان»‌ کتاب پرفروش بیل اورایلی و مایکل دوگارد، «انقلاب ما:‌ آینده‌ای که باور داریم» نوشته برنی سندرز و کتاب تازه مگان کلی مجری مشهور شبکه فاکس‌نیوز با عنوان «به کم قانع نشو» هفته گذشته نیز در فهرست پرفروش‌های ادبیات غیرداستانی حضور داشتند.
سایه سنگین سینما بر دنیای کتاب
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج