جاباما
۴۳۵۶۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عصبانیت ترامپ در برنامه «پخش زنده شنبه شب»

باز هم یک هفته دیگر و یک درگیری دیگر بین رییس جمهور منتخب ایالات متحده و برنامه «پخش زنده شنبه شب»!

روزنامه بانی فیلم: باز هم یک هفته دیگر و یک درگیری دیگر بین رییس جمهور منتخب ایالات متحده و برنامه «پخش زنده شنبه شب»!

به نقل از د رپ، دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب ایالات متحده در تمام طول فصل کنونی برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» ناراحتی خود از بازی الک بالدوین در قالب خودش را بیان کرده و ظاهرا این هفته تصمیم گرفت این برنامه را زنده تماشا کند. این تجربه آزمایشی هم همان که می‌شد انتظارش را کشید خوب پیش نرفت.
عصبانیت ترامپ در برنامه «پخش زنده شنبه شب»

در حالیکه نیمی از اپیزود پخش شده بود، ترامپ دوباره به توییتر رفت تا مشکلاتش با این نمایش را به اطلاع همه برساند. او آن را «غیرقابل تماشا»، «کاملا متعصب» و «خیلی بی‌مزه» خواند و بیشتر از همه از نقش آفرینی بالدوین شاکی بود.

او نوشت: «همین الان سعی کردم پخش زنده شنبه شب را تماشا کنم. غیرقابل تماشاست! کاملا متعصب است، خیلی بی مزه است و نقش بازی کردن بالدوین هم نمی تواند بدتر از این باشد. خیلی غمگین کننده بود.»

این هفته، غر زدن ترامپ در توییتر درباره بازی بالدوین در «اس ان ال» مخصوصا جالب بود چون تمام بخش اول برنامه که به ترامپ مربوط می شد، به این مسئله می پرداخت که رییس جمهور منتخب این عادت بد را دارد که توییت کسانی را دوباره پست می کند که شاید نباید در قالب پست فعلی‌اش این کار را انجام دهد. این افراد شامل نوجوانان و کسانی که در بیوگرافی توییترشان چیزهایی مثل این می‌نویسند که «لیبرالیسم یک بیماری روانی است.»

اما این تنها یک توقف دیگر در مسیر دونالد و ترامپ و «اس ان ال» بود و احتمالا می توانیم انتظار داشته باشیم که ترامپ درباره جوک های بسیاری که این برنامه درباره او خواهد ساخت، دوباره عصبانی شود و به توییتر برود.

کِلی آن کانوی مسئول ارتباطات رسانه ای ترامپ که او هم به صورت متداول در «اس ان ال» به تصویر کشیده می شود، اخیرا از کریس کوئومو از سی‌ان‌ان پرسد چرا کسی باید اهمیت بدهد که ترامپ همیشه دارد در توییتر درباره «اس ان ال» غر می‌زند. کانوی روز بیست و یکم نوامبر از کوئومو پرسید: «چرا اهمیت می دهید؟ چه کسی می‌گوید او نمی تواند چنین کاری بکند، نظر بدهد، پنج دقیقه وقت صرف یک توییت کند و نظر بدهد و هنوز هم رییس جمهور منتخب باشد؟ دارید به او تهمت می‌زنید، دارید می‌گویید کار اشتباه انجام داده است، آن هم در حالیکه هیچ کار اشتباهی وجود ندارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج