۴۳۵۶۲۵
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

حکم حبس برای متهمان پرونده مدلینگ

شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری دو شیراز، دوازده متهم پرونده مدلینگ شیراز را جمعا به ۳۷۹ ماه حبس، ممنوعیت خروج از کشور و اشتغال به برخی مشاغل محکوم کرد.

خبرگزاری ایلنا: شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری دو شیراز، دوازده متهم پرونده مدلینگ شیراز را جمعا به ۳۷۹ ماه حبس، ممنوعیت خروج از کشور و اشتغال به برخی مشاغل محکوم کرد.

محمود طراوت؛ وکیل تعدادی از متهمان روی در مورد متهمان پرونده مدلینگ شیراز گفت: این پرونده ۱۲ متهم دارد که هشت نفر از آنان خانم و چهار نفر آقا هستند که از سوی رییس شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری دو شیراز، اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی، تشویق و ترغیب مردم جامعه اسلامی به فساد و فحشا، برگزاری نمایشگاه لباس از طریق ارائه مدل‌های غربی، مانکن شدن و تبلیغ فرهنگ برهنگی غرب به متهمان تفهیم شده است.

وی با بیان اینکه متهمان این پرونده به حبس‌هایی از ۵ ماه الی ۶ سال محکوم شده‌اند در مورد احکام صادره آنان گفت: زن و مردی هریک به ۵ سال حبس و منع از اشتغال به کار تولید و طراحی لباس و برگزاری نمایشگاه لباس به مدت ۲ سال از پایان دوران حبس محکوم شده‌اند.

وکیل تعدادی از متهمان این پرونده ادامه داد: مرد دیگری به ۶ سال حبس و انفصال خدمات عمومی و دولتی (هر پست و حرفه‌ای که وزارت ارشاد به او بدهد) و منع از حرفه خبرنگاری و آنچه که به حرفه خبرنگاری مربوط می‌شود و منع از اشتغال به سردبیری مجله و آنچه به مطبوعات رایج کشور مربوط می‌شود به مدت دو سال پس از پایان دوران حبس محکوم شده است.

طراوت روی افزود: خانم دیگری به یکسال حبس، زن و شوهری هریک به ۸ ماه حبس و منع از اشتغال در کار تولید و طراحی لباس و کار در آتلیه عکاسی برای مدت دو سال پس از پایان حبس، ۳ خانم هر کدام به ۴ سال حبس و منع از اشتغال به کار طراحی و تولید لباس و برگزاری نمایشگاه لباس به مدت دو سال پس از پایان دوران حبس، خانم دیگری به ۶ ماه حبس و منع از اشتغال و کار تولید، طراحی لباس و برگزاری نمایشگاه لباس به مدت دو سال از حبس محکوم شده‌اند.

وکیل تعدادی از متهمان پرونده مدلینگ شیراز گفت: در این پرونده خانم دیگری به مدت ۵ ماه حبس و منع از کار طراحی و برگزاری نمایشگاه لباس به مدت دو سال از اتمام دوران حبس محکوم شده است. آخرین متهم آقایی است که به دو سال حبس و منع از اشتغال به حرفه عکاسی به مدت دو سال از پایان دوران حبس محکوم شده است.

وی اظهار کرد: دادگاه همچنین متهمان را به دو سال ممنوعیت خروج از کشور پس از پایان دوران حبس به عنوان مجازات تکمیلی محکوم کرده است.

طراوت روی با بیان اینکه به وکالت از موکلین خود به این حکم دادگاه اعتراض کرده است، گفت: نسبت به حکم تجدید‌نظر خواهی صورت گرفته اما هنوز برای رسیدگی در مرحله تجدید‌نظر تعیین شعبه نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قوانین حقوقی زمانی از رضایت عمومی برخوردارند که همه جوانب انسانی و عقلی را در بر بگیرد نه اینکه یه شخصی با ساماندهی تظاهرات موجب اون همه خسارت جانی مادی و معنوی به کشور میشه و با سلام صلوات میبرنش زندان و 10 نفر برای امرار و معاش خودشون دست به اشاعه ناهنجاری اجتماعی بزنه و این همه سخت گیری بشه در موردش...

    • بدون نام

      توی این اوضاع بیکاری بی پولی پس از کجا بیارن خرج کنند

    • بدون نام

      چرا حالا انقدر سخت گیری سختش میکنند

    • بدون نام

      سه نظر اول به نظر شما خانم که میاد لباس شب میپوشه با موی باز بدن پیدا تازه عکاسش هم مرد باشه مجرم نیست؟ادم از بی پولی به هر کاری نباید دست بزنه

      پاسخ ها

      • اشکان

        نخیر، به هیچ عنوان مجرم نیست

    • بدون نام

      یکی از دغدغه های ذهنی مردم حل شد....

    • مهدی

      با کسانی که در جامعه‌ی اسلامی ترویج فساد و فحشا فرهنگی میکنند باید شدیدتر از این برخورد کرد. لطفا با فساد و فحشا اقتصادی هم شدیدا برخورد کنید که زیبنده‌ی جامعه اسلامی نیست.

    • کوروش

      تمام مشکل مملکت حل شده رسیدن به تیپو ولباس مردم واقعا که باید تاسف خورد ....

    • بدون نام

      متاسفمانه حکم خیلی زیاد سنگینه

    • وحید

      ممنون که اساسی ترین مشکل کشور که دغدغه همه مردم ایران بود رو حل کردید!!!!!!! من خودم مخالف شدید فساد هستم چون بنیان خانواده رو از هم میپاشه ولی اصلا برام قابل قبول نیست که به مدلینگ اسم فساد و فحشا میگذارند و چنین احکام سنگینی براشون میبرند ....

    • بدون نام

      اقایی که این نظر رو دادی سه نظر اول به نظر شما خانم که میاد لباس شب میپوشه با موی باز بدن پیدا تازه عکاسش هم مرد باشه مجرم نیست؟ادم از بی پولی به هر کاری نباید دست بزنه........ ... شما مطمنم تو موبایلت پر فیلم و عکس لخت و پتی است ...بقیه همه که دم از ناموس و نا محرم و مقدسات می زنید چه می دونید ناموس چیه وقتی همه غیرتتون همینه..شما یه مشت بی غیرتین که بزرگترین اشتباه خلقت هستید ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای خودت و طرز تفکرت متاسفم شما ها که زود قضاوت میکنید اشتباه خلقت هستین من اقا نیستم و خانمم و اتفاقا عکس به قول شما لختی پتی تو گوشیم ندارم و دوباره برات متاسفم همین

    • وحید

      مشتی پس چرا بقیه نظرمو نقطه چین گذاشتی و سانسور کردی؟ منکه چیز بدی ننوشته بودم..........

    • مهدی بزرگمهر

      واقعا خبر و حکم های مسخره ایه بابت یه کار هنری.متاسفم .........

    • بدون نام

      لطفا با اشاعه دهندگانی که اعتقاد دارن بیت المال ارث باباشونه هم برخورد کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج