۴۳۵۸۴۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

قدرت مرسدس بنز E۶۳ جدید را تماشا کنید

به جرات می‌توان گفت که مدل جدید مرسدس بنز E۶۳ خودرویی با عملکرد دیوانه وار و اعدا و ارقام عجیب است و قطعا عجیب ترین مورد در خصوص این خودرو این است که اعداد با چه سرعتی بر روی سرعت سنج دیجیتال این خودرو افزایش پیدا می‌کنند.

وب سایت خودروبانک: به جرات می‌توان گفت که مدل جدید مرسدس بنز E۶۳ خودرویی با عملکرد دیوانه وار و اعدا و ارقام عجیب است و قطعا عجیب ترین مورد در خصوص این خودرو این است که اعداد با چه سرعتی بر روی سرعت سنج دیجیتال این خودرو افزایش پیدا می‌کنند.
قدرت مرسدس بنز E63 جدید را تماشا کنید

البته قبل از پرداختن به این مساله باید از خود پرسید که چه کسی به یک سدان ۶۰۰ اسب بخاری نیاز دارد؟ جواب این سوال صادقانه این است که چنین خودرویی فقط و فقط برای لذت بردن و تفریح به کار می‌آید.

مرسدس AMGدر ۱5 سال اخیر در کنار بخش M بی ام و و RS ائودی از بازیگران اصلی در بحث قدرت موتور بده است. مدل جدید E63 S مجهز به یک موتور ۴.۴ لیتری هشت سیلندر تویین توربو است که می‌تواند 603 اسب بخار قدرت را تولید کرده و آن را از طریق جعبه دنده‌ی 9 سرعته‌ی خودکار به هر چهارچرخ ارسال کند. این خودرو را بیشتر باید در رده ی سوپر اسپرت ها دسته بندی کرد چون شتاب صفر تا صد کیلومتر آن 3.5 ثانیه است.
حداکثر سرعت این خودرو نیز بر روی 250 کیلومتر بر ساعت قفل شده است اما می توانید این خودرو را بدون محدود کننده ی سرعت نیز سفارش دهید که در این صورت حداکثر سرعت آن به 300 کیلومتر بر ساعت افزایش خواهد یافت.

این خودرو دارای یک حالت رانندگی جدید با نام دریفت مود نیز است که در این حالت با نگه داشتن هر دو شیفتر چپ و راست می توانید اکسل جلو را خلاص کرده و خودرو را به صورت محرک عقب در بیاورید.

اما یکی از توانایی های خارق العاده ی این خودرو توانایی دستیابی به سرعت 250 کیلومتر ان هم در زمانی بسیار کوتاه است. برای درک این موضوع شما را به تماشای ویدئوی زیر دعوت می کنیم.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
قدرت مرسدس بنز E63 جدید را تماشا کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اروند

      فقط پراید تولید وطن .فقط.

    • بدون نام

      توایران همین خیابونها برای پراید هم زیاده

    • رفیع زاده

      بنده یه انسان بیمار اون هم لاعلاج از زندگی نه خانه دارم نه بیمه هستم و نه هیچ خودم و لباس تنم بدون پول دارو با این بیماری دست وپنجه نرم میکنم الی شکر کاش من همیک ژیان کهنه داشتم ولی سالم بودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج