۴۳۵۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاهزاده میلیاردر «قصر پرنده» را فروخت

شاهزاده میلیاردر سعودی هواپیمای لوکس و افسانه‌ای خود را که احتمالا ۵۰۰ میلیون دلار قیمت داشته باشد، قبل از تحویل گرفتن فروخت.

خبرگزاری فارس: شاهزاده میلیاردر سعودی هواپیمای لوکس و افسانه‌ای خود را که احتمالا ۵۰۰ میلیون دلار قیمت داشته باشد، قبل از تحویل گرفتن فروخت.

ولید بن طلال شاهزاده ملیاردر سعودی که ساخت لوکس‌ترین هواپیمای شخصی از نوع A۳۸۰را به شرکت ایرباس سفارش داده بود، قصر پرنده خود را قبل از اینکه تحویل بگیرد، فروخت.

شاهزاده میلیاردر «قصر پرنده» را فروخت

شادی صنبر مدیر مالی شرکت المملکة با اعلام این مطلب تاکید کرد که ولید این هواپیما را برای استفاده از پول آن در راه توسعه سرمایه گذاری ها در عربستان سعودی و خاورمیانه به فروش رسانده است.

ولید بن طلال در سال ۲۰۰۷ قرارداد خرید این هواپیما را با ایرباس به امضا رسانده بود، این هواپیما لوکس ترین هواپیمای خصوصی جهان بود که گران‌قیمت ترین دکورها و دکوراسیون داخلی را در خود جای داده است و ممکن است ارزش آن به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

شاهزاده میلیاردر «قصر پرنده» را فروخت

صنبر البته قیمت فروش این هواپیما و همچنین هویت خریدار آن و جزئیات دیگر این معامله را فاش نکرد، و گفت که این قرارداد کاملا محرمانه است. وی همچنین نگفت که در این معامله ولید بن طلال سودی برده است یا نه. قرار بود در یکی دو ماه آینده ولید بن طلال این هواپیما را از ایرباس تحویل بگیرد.

هنوز مشخص نشده است که اقدام ولید بن طلال میلیاردر سعودی در پی فشار افکار عمومی نسبت به خرید این هواپیما انجام شده یا اینکه بحران مالی در عربستان، وی را مجبور به این کار کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج