جاباما
۴۳۶۲۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افخمی به پشتوانه سازمان اوج «آذرباد» را می سازد

بهروز افخمی در سکوت خبری پیش تولید فیلم جدید خود را آغاز کرد تا بحث جایگزین او برای اجرای برنامه سینمایی شبکه سه دوباره داغ شود.

روزنامه بانی فیلم: بهروز افخمی در سکوت خبری پیش تولید فیلم جدید خود را آغاز کرد تا بحث جایگزین او برای اجرای برنامه سینمایی شبکه سه دوباره داغ شود.
افخمی به پشتوانه سازمان اوج «آذرباد» را می سازد

بهروز افخمی چندی است که پیش تولید فیلم جدید خود با عنوان آذرباد را آغاز کرده است. این فیلم که در سکوت خبری مراحل تولید خود را سپری می کند، در لوکیشن های بندرعباس کلید خواهد خورد. افخمی که سیزدهمین فیلم خود را با سرمایه گذاری موسسه اوج می سازد، تاکنون از ارائه اخبار تولید پروژه اش، برخلاف آنچه در برنامه «هفت» مبنی بر لزوم انتشار شفاف اخبار پروژه های سینمایی تأکید دارد، خودداری کرده است. براساس شنیده های خبرنگار بانی فیلم، «آذرباد» که افخمی در نگارش فیلمنامه آن از دانش اقباشاوی مشاوره گرفته، مضمونی جنگی دارد و متعلق به سینامی دفاع مقدس است.

افخمی در صورت کلید زدن این فیلم، ناگزیر از ترک صندلی اجرای برنامه «هفت» است و در صورت کناره گیری هر چند موقتی او، باید نام چه کسانی به عنوان آلتر ناتیواو مطرح خواهد شد. برنامه ای که مدتی پیش با انجام تغییرات مدیریتی در شبکه، گفته می شد افخمی از کادر سازنده آن حذف خواهد شد. این در حالی است که عملکرد افخمی در مقام مجری برنامه «هفت» و به ویژه مسعود فراستی منتقد آن به شدت با واکنش منفی بسیاری از سینماگران مواجه شده است.

آخرین فیلم اکران شده افخمی «روباه» بود که به ماجرای ترور دانشمندان هسته ای کشور می پرداخت و یک تریلر ضد جاسوسی بود. این فیلم در اکران نوروز ۹۴ روی پرده رفت و با استقبال سرد سینماروها مواجه شد. این فیلم گرچه در زمان مناسبی اکران شد، اما نتوانست بیش از ۱۲۷ میلیون تومان فروش کند.

فیلم «روباه» برخلاف دیگر ساخته های افخمی، گاف های کارگردانی عجیبی از جلمه دیده شدن بوم در کادر و انعکاس تصویر عوامل در اجرای صحنه داشت و سکانس های شامل پرده آبی آن نیز به شدت بی کیفیت بودند.

«آذرباد» فیلم جدید افخمی به احتمال فراوان به جشنواره فیلم فجر امسال نرسد و در این صورت، یا سال آینده اکران و یا برای شرکت در جشنواره فجر ۳۶ آماده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج