۴۳۶۲۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصویر جدیدی از گوشی ZUK Edge منتشر شد

چند وقتی است که اخبار متعددی در مورد گوشی هوشمند ZUK Edge منتشر شده که بیشترین صحبت ها در مورد رنگ های این اسمارت فون بوده است. اخیرا تصویر رندر شده ای هم از این گوشی منتشر شد که نشان از وجود رنگ سیاه این گوشی می دهد.

وب سایت کلیک: چند وقتی است که اخبار متعددی در مورد گوشی هوشمند ZUK Edge منتشر شده که بیشترین صحبت ها در مورد رنگ های این اسمارت فون بوده است. اخیرا تصویر رندر شده ای هم از این گوشی منتشر شد که نشان از وجود رنگ سیاه این گوشی می دهد.
تصویر جدیدی از گوشی ZUK Edge منتشر شد

این اطلاعات توسط وب سایت تینا نیز مورد تایید قرار گرفته است، و ما حالا قصد داریم که در مورد جزئیات سخت افزاری این گوشی پیش بینی هایی را انجام دهیم.

به نظر می رسد که ZUK Edge دارای پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۲۱ در کنار ۴ گیگابایت رم و ۳۲ الی ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی باشد. از سوی دیگر، انتظار می رود که این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک باتری سه هزار میلی آمپری باشد.

اخیرا تعدادی از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند، که بیشتر آن ها چینی هستند، جنگ نا به هنجاری را برای ساخت گوشی های بدون لبه بر روی صفحه نمایش شروع کرده اند. اخیرا هم به نظر می رسد ZUK، که یکی از چندین شرکت تابعه لنوو می باشد، به گوشی Xiaomi Mi MIX پیوسته است، که برای اولین بار این مدل از صفحه نمایش ها را عرضه کرده است.

ZUK Edge که یک گوشی خوب، با ظاهری شیک و سخت افزار داخلی مناسب است، این هفته با قیمت ۳۹۰ دلار در دسترس کاربران خواهد بود. جزئیات بر روی کاغذ چیزی را نشان نمی دهند و باید منتظر ورود رسمی این گوشی به بازار بود. اما امیدواریم که آن چه در مورد سخت افزار ZUK Edge گفتیم درسته بوده باشد و این گوشی تجربه موفقیت آمیزی را در بازار داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج