جاباما
۴۳۶۳۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مجلس از توضیحات وزیر دادگستری قانع شد

پس از طرح سوال نماینده ارومیه از پورمحمدی وزیر دادگستری در خصوص روند رسیدگی به پرونده شاندیز و شنیدن توضیحات وزیر، مجلس توضیحات پورمحمدی را قانع کننده دانست.

خبرگزاری ایسنا: پس از طرح سوال نماینده ارومیه از پورمحمدی وزیر دادگستری در خصوص روند رسیدگی به پرونده شاندیز و شنیدن توضیحات وزیر، مجلس توضیحات پورمحمدی را قانع کننده دانست.

نادر قاضی‌پور از پورمحمدی وزیر دادگستری پرسید چرا استانداری و دادگستری خراسان رضوی و دولت در پرونده پدیده شاندیز به صورت غیرکارشناسی وارد شدند و در اثر عدم تدبیر کافی و طول دادن رسیدگی به این مسائل به سرمایه‌ صدها هزار نفر از مردم کشور لطمه وارد کرد.

وزیر دادگستری در واکنش به این سوال، ‌اظهار کرد: پدیده شاندیز در ابعاد مختلف یک پدیده است اما بنده شخصاً نه در حوزه اجرا، نه در حوزه نظارت و نه در حوزه قضا هیچ مسئولیتی در این پرونده ندارم و مسئولان ذیربط باید به این مسأله رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: شما بنده را مورد خطاب قرار می‌دهید اما من کجای این داستان نقش‌آفرین هستم. قول پیگیری و راهنمایی برای حل این پرونده می‌دهم اما مسئولیت خاصی در این پرونده متوجه بنده نیست. چرا شما به عنوان مسئول در این پرونده از بنده سوال می‌کنید؟

قاضی‌پور گفت: شما در پست‌های حساس نظام از جمله سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات، وزارت دادگستری و سایر مسئولیت‌های حساس حضور داشته‌اید و از روز اول به موضوع پدیده شاندیز حساسیت منفی خاصی داشتید به همین دلیل انتظار دارم به مشکل ده‌ها هزار نفر از سهامداران این شرکت رسیدگی کنید.

نمایندگان مجلس پس از شنیدن سوال و جواب قاضی‌پور و پورمحمدی توضیحات وزیر دادگستری را قانع‌کننده دانست. به نحوی که از ۲۱۱ نفر از نماینده حاضر در جلسه ۶۸ رأی موافق، ۸۲ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج