۴۳۶۴۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

علت لغو کنسرت گروه «آوای موج» در بوشهر

مدیرکل دفتر وزارت ارشاد استان بوشهر به خبر لغو برنامه امشب گروه موسیقی «آوای موج» از سوی وزارت ارشاد واکنش نشان داد و گفت: این برنامه با رضایت سرپرست گروه آوای موج به دلیل همزمانی با شهادت امام حسن عسکری(ع) لغو شد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرکل دفتر وزارت ارشاد استان بوشهر به خبر لغو برنامه امشب گروه موسیقی «آوای موج» از سوی وزارت ارشاد واکنش نشان داد و گفت: این برنامه با رضایت سرپرست گروه آوای موج به دلیل همزمانی با شهادت امام حسن عسکری(ع) لغو شد.

حمیده ماحوزی (مدیر اداره کل دفتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر) در واکنش به خبر لغو برنامه امشب (سه‌شنبه ۱۶ آذر) گروه موسیقی «آوای موج» به ما گفت: از ابتدا قرار بود گروه آوای موج در روزهای چهاردهم و پانزدهم آذرماه اجرا داشته باشند که متاسفانه گروه، بدون هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تاریخ برنامه‌هایشان را به روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر ماه تغییر دادند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه شانزدهم آذرماه شب شهادت امام حسن عسکری(ع) است ما از همان ابتدا به این گروه مجوز برگزاری کنسرت در این شب را نداده بودیم و برنامه‌ این گروه را برای ۱۴ و ۱۵ آذر گذاشتیم اما خود گروه تمایلی به برگزاری اجرا در این شب را نداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ما از قبل به گروه اعلام کرده بودیم که شانزدهم آذرماه شب شهادت است و نمی‌توانند اجرا داشته باشند و آن‌ها نیز موافقت کرده بودند و اعلام کردند فقط دوشنبه پانزدهم کنسرت‌شان را اجرا می‌کنند.

ماحوزی با بیان اینکه برنامه شب گذشته این گروه تا ساعت یک بامداد بدون هیچ مشکلی برگزار شده، تاکید کرد: سرپرست گروه آوای موج رضایت‌نامه کتبی به اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده است که در شب شهادت امام حسن عسگری(ع) یعنی روز ۱۶ آذر اجرا نداشته باشند و گفتند با اجرای این برنامه در شب شهادت ممکن است تمام برنامه‌های بعدی این گروه نیز با مشکل مواجه شود.

او ادامه داد: اگر این گروه امشب که مصادف با شب شهادت است روی صحنه بروند تمام برنامه‌های موسیقی سال در استان بوشهر تعطیل می‌شود در حالی‌که ما در سال گذشته ۳۰۰ اجرای کنسرت موسیقی در استان برگزار کردیم بدون اینکه کوچکترین مشکل و نگرانی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ما هر هفته اجراهای مختلف موسیقی را در استان بوشهر داریم و استقبال خوبی از تمام اجراها می‌شود و مسئولان استانی از ائمه‌جماعات گرفته تا نیروهای انتظامی و بسیجی هیچ‌گاه ممانعتی نسبت به برگزاری کنسرت نداشته‌اند.

امروز صبح سرپرست گروه «آوای موج» خبر از لغو دومین شب از اجراهای این گروه موسیقی داد و گفته بود؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با ارسال نامه‌ای از این گروه خواسته است دومین شب از اجرای خود را به مناسبت همزمانی با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) کنسل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج