۴۳۶۵۷۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خطیبی: ماشین‌سازی تنها با من موفق می‌شود

سرمربی پیشین ماشین سازی می گوید که یک سرمربی بیرون مانده برای حضور در ماشین سازی تلاش زیادی کرد و همین موضوع تمرکز را از این تیم گرفته است.

ورزش سه: رسول خطیبی بعد از استعفا از سمت سرمربی گری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

هر کمکی بتوانم به ماشین سازی انجام می دهم

اول از همه چیز باید این را بگویم که از هیات مدیره محترم که پشت من بودند و از من حمایت کردند، تشکر می کنیم.

هم اکنون نیز هر کمکی از دست من بر بیاید، حاضرم برای ماشین سازی انجام دهم زیرا سرنوشت این تیم برای من مهم است. ماشین سازی فصل گذشته بعد از نزدیک به ۲۰ سال به لطف خدا و با کمک هواداران، هیات مدیره و مدیران به لیگ برتر رسید و من نیز نقش کوچکی در این میان داشتم. ماشین سازی تیم شهر من است و مانند تیم های دیگر شهر من، از اهمیت زیادی برای من برخوردار است و همواره برای آن آرزوی موفقیت دارم. حالا نیز که می بینم هنوز اعضای هیات مدیره به جمع بندی نرسیدند، حاضرم هر کمکی انجام دهم تا این تیم موفق شود. در این مدت نیز هواداران زیادی به من محبت داشتند و از من خواستند تا به تیم بازگردم.

مصدومیت کار ما را سخت کرد

عواملی در خروج ما از شرایط خوب ابتدای فصل نقش داشت که یکی از انها مصدومیت بازیکنان بود که گاهی به مرز ۸-۹ بازیکن نیز رسید. سعی کردیم تا بازیکنان را با کمک کادر پزشکی به بازی ها برسانیم و حالا در آستانه دیدار با ذوب آهن تیم ما بدون مصدوم و کامل شده است.

یک مربی به دنبال جانشینی من بود

یکی از مربیان که همه اهالی فوتبال رفتارهای او را می شناسند، از هفته پنجم به دنبال حضور در ماشین سازی بود و نکته جالب این است که این مربی در آن زمان سرمربی یک تیم لیگ برتری بود. این رفتارها باعث شد تا تمرکز از ما گرفته شود و او بارها خود را به وسیله دوستانش به عنوان گزینه مربی گری در ماشین سازی معرفی کرد. اکنون نیز این اتفاق در حال رخ دادن هست و این مربی یکی از گزینه های حضور در تیم است.

ماشین سازی تنها با رسول خطیبی موفق می شود

هواداران، اعضای باشگاه و هیات مدیره برای من سنگ تمام گذاشتند، و من وظیفه دارم از آنها تشکر کنم. بازیکن ها تلاش می کردند تا زود خود را آماده حضور در زمین کنند و اکنون نیز تیم کامل شده است. در ابتدا گفتم که برای موفقیت این تیم هر کاری انجام می دهم زیرا عقیده دارم این تیم فقط با دستان رسول خطیبی نتیجه خواهد گرفت. با قدرت می گویم که جز رسول خطیبی کسی نمی تواند ماشین سازی را در لیگ به موفقیت برساند زیرا این تیم پتانسیل بالایی دارد. این را اکنون می گویم تا عده ای در آینده نسبت به پتانسیل تیم انتقاد نکنند و اگر نتیجه نگرفتند، به گردن من نیندازند.

هیات مدیره به دنبال آرامش باشد

هیات مدیره ماشین سازی، هیات مدیره ورزشی و آگاه است که باید آرامش را مد نظر داشته باشد. باید از اعضای شورای شهر و شهردار محترم تشکر کنم که از تیم حمایت کردند و اکنون نیز باید آرامش را در تیم به وجود بیاورند. امروز شنیدم که برخی از دوستان از حضور در باشگاه استعفا دادند که این موضوع اصلا اتفاق خوبی نیست.

از فرکی بپرسید چه درد و دلی دارد؟

شیطنت هایی که از هفته پنجم آغاز شد، باعث شد تا دلخوری به وجود بیاید. یک مربی که در لیگ تیم ندارد باید در خانه بنشیند تا سراغ او بیایند و این درست نیست که مرتبا به دنبال زیر آب زدن باشد. با حسین فرکی صحبت کنید و ببینید درد دل او چیست؟ این مربی که بیرون مانده، مرتبا از طریق دوستانش خط می دهد و فراموش کرده که در ورزش جوانمردی و مردانگی از هر چیزی مهم تر است. البته اعضای هیات مدیره در کنار ما حضور داشتند و این آقایان به افرادی خارج از هیات مدیره اما در مجموعه باشگاه، خط می دادند تا ذهنیت ها عوض شود که این کارها، کار درستی نبوده و نیست.

هر کجا بروم، آندو و نصرتی را خواهم برد

تیموریان و نصرتی بازیکنان عزیزی برای من هستند اما من در کار جدی هستم. همه ۲۵ بازیکن، برای من فیکس و ذخیره هستند. این دو بازیکنانی هستند که با خواسته من در تیم حاضر شدند و قاطعانه می گویم در هر تیمی که بروم، این دو بازیکن را دوباره جذب خواهم کرد. نه تنها این دو بازیکن، بلکه اکثریت مجموعه ماشین سازی را جذب خواهم کرد زیرا از کیفیت آنها آگاهی دارم و اکنون نیز امیدوارم بازیکنان برای کسب هر سه امتیاز بازی برابر ذوب آهن تلاش کنند تا باعث خوشحالی مجموعه باشگاه و مردم شهر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      برو ........ دست ار سر این تیم بردار.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج