۴۳۶۷۰۱
۵ نظر
۵۰۵۰
۵ نظر
۵۰۵۰
پ

حادثه مرگبار برای زن ۳۵ ساله در میدان آزادی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک عابر پیاده در تصادف با یک دستگاه اتوبوس درون‌شهری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک عابر پیاده در تصادف با یک دستگاه اتوبوس درون‌شهری خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگویی در این باره گفت: حوالی ساعت ۲۱ امشب (سه‌شنبه) یک دستگاه اتوبوس ریالی شرکت واحد در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه جناح بود که در محدوده ورودی پارک‌سوار آزادی با یک عابر پیاده برخورد کرد.

وی با بیان اینکه عابر پیاده یک زن ۳۵ ساله بود، گفت: عوامل امدادی با حضور در محل علائم حیاتی این زن را بررسی و اعلام کردند که وی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی‌ورانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محل روان است و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی با اشاره به وقوع این حادثه، به رانندگان هشدار داد که هنگام تاریکی شب با دقت و هوشیاری بیشتری رانندگی کرده و به مسیر مقابل توجه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهسا بگو خانومه 9 شب بیرون چه میکزده

    • بی نام

      واقعا خبر ناراحت کننده ای بود خداوند رحمتش کند این راننده ها باید بیشتر رعایت کنن الان ان خانواده بدبخت چی می کشه خدا صبر شون بده.

    • درسا

      خدا رحمتش کنه.
      حتما لباس تیره یا چادر مشکی پوشیده بوده.
      بیچاره راننده اتوبوس.

    • منیژه

      درساجان راننده اتوبوس چیزیش نمیشه فوقش یه کوپن میکنه ومیده بابت دیش اونم ازجیب دولت میره !!!!بیچاره زنه که جوون بوده وببین مادرچندتابچه که اونام یتیم شدن خدابیامرزدتش

    • يك شهروند

      متاسفانه شهرداري به جاي راحت كردن عبور و مرور مردم در معابر هر روز مشكلات جديدي درست ميكنه. مثلا در همون نقطه كه تصادف شده چند ساله زيرگذر جناح ساخته شده ولي هنوز براي استفاده مردم باز نشده و تمام تجهيزات اون داره از بين ميره.
      يا خط 10 BRT كه قبلا ايستگاهش داخل پايانه بوده رو به وسط اتوبان جناح منتقل كردن كه خيلي اوقات باعث تصادف و گرفتاري ميشه و ...
      انگار كسي فكر نمي كنه ،فقط همه ميگن خدا رحمتش كنه عابر بيچاره مقصر بوده تا تصادف و اتفاق ناگوار بعدي هم همه فراموش ميكنن !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج