۴۳۶۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرقت از زنان مسن با لهجه عربي

سرکلانتر ششم پليس پايتخت از دستگيري سارق حرفه ايي که خود را مرد عرب معرفي و به بهانه کمک به نيازمندان،طلا و جواهرات زنان سالخورده را به زور سرقت مي‌کرد، خبر داد.

سایت پلیس: سرکلانتر ششم پليس پايتخت از دستگيري سارق حرفه ايي که خود را مرد عرب معرفي و به بهانه کمک به نيازمندان،طلا و جواهرات زنان سالخورده را به زور سرقت مي‌کرد، خبر داد.

سرهنگ عباس دانشجو گفت:در پي مراجعه تعداي از زنان ميانسال و سالخورده به کلانتري ۱۳۲نبرد مبني بر اينکه توسط فردي که لهجه عربي دارد به بهانه اهداء مقداري البسه به نيازمندان، اغفال و در مکاني خلوت با تطميع و نهايتا با تهديد اقدام به سرقت طلاجات همراه آنان كرده است؛اكيپي از مامورين با تجربه اين کلانتري مسئوليت رسيدگي به پرونده را بر عهده گرفتند.

وي ادامه داد:ماموران ضمن تحقيقات گسترده از شکات پرونده و بكارگيري منابع اطلاعاتي، شناسايي و دستگيري متهم را دستور کار خود قرار داددند كه درتحقيات پليسي و با بهره گيري از منابع اطلاعتي توانستند نوع خودرو، شماره خودرو،متهم و مشخصات وي را بدست آورند.

تحقيقات ادامه يافت تا اينکه ساعت ۲۰شب ۲۸ بهمن ماه ماموران موفق شدند طي يک عمليات و مراقبت پليسي در خيابان‌هاي نصر و گلستان خودروي متهم را شناسايي و راننده كه مشخصات وي كاملا با اطلاعاتي که از سوي شکات دريافت شده بود و مطابقت داشت را دستگير کنند.

سرهنگ دانشجو تصريح کرد:متهم که هويت خود را"عبدالله" معرفي کرد پس از دستگيري بلافاصله براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل شد كه در خلال بازجويي‌هاي پليسي يکي از شكات که زن ميانسالي به نام"احترام"بود به محض مشاهده متهم ضمن شناسايي وي به ماموران اعلام داشت: متهم در حاليکه يک کيسه مشکي رنگي که محتويات آن البسه بود به من مراجعه کرد و از من خواست تا لباسها را نگاه كنم همين که خواستم لباسها را ببينم وي چاقويي از جيب خود درآورده و مرا تهديد کرد و من نيز مجبور شدم طلاهايم را شامل يک دست گردنبد،گوشواره،دستبند و انگشتر به ارزش ۸ ميليون تومان بود را به او بدهم.

سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ تصريح کرد:متهم مردي ۵۷ساله و عرب زبان است و به بهانه کمک به نيازمندان در حاليکه خود را با لهجه عربي به مردم معرفي مي‌کرد از طعمه‌هاي خود زورگيري مي‌نمود که در خلال دستگيري متهم اهالي خيابان گلستان از عملکرد پليس در شناسايي و دستگيري وي ابراز خرسندي کرده و از سرعت عمل ماموران تخصصي کلانتري ۱۳۲ نبرد تهران تقدير کردند.

سرهنگ دانشجو خاطر نشان کرد:از کليه شهروندان محترم در صورتي که از آنان به شيوه کمک به نيازمندان توسط متهمي که لهجه عربي دارد سرقت شده در خواست مي‌شود براي طرح شکايت و پيگيري موضوع شکايت خود به پايگاه ششم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ واقع در خيابان پيروزي ـ خيابان نبرد شمالي ـ ميدان نبرد ـ خيابان شهيد بيدي مراجعه و ارائه نمايند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج