۴۳۶۹۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«سوفی و دیوانه» آماده نمایش می شود

فیلم «سوفی و دیوانه» در آخرین مراحل فنی قرار دارد و بزودی آماده نمایش خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم «سوفی و دیوانه» در آخرین مراحل فنی قرار دارد و بزودی آماده نمایش خواهد شد.

فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور که قرار است در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید این روزها در آخرین مراحل فنی قرار دارد و برای حضور در این فستیوال آماده خواهد شد.
«سوفی و دیوانه» آماده نمایش می شود

تدوین این فیلم برعهده نازنین مفخم است و عرفان یزدی آن را صداگذاری می کند.

ساخت موسیقی این فیلم توسط بهزاد عبدی در کشور اکراین در حال انجام است.

بهزاد عبدی در گفت وگو با بانی فیلم درباره ویژگی موسیقی این فیلم گفت: «در فیلم «سوفی و دیوانه» هم تلاش کرده ام از قابلیت هاى ارکستر در خلق فضایى دراماتیک هم سو و هم جهت با فیلم استفاده کنم. سازهاى زهى در خدمت آکاردئون و کلارینت هستند و نقش اصلى برعهده این دو ساز است. خوشبختانه تحلیل درست و دقیق مهدى کرم پور و آگاهى بسیار خوبش به موسیقى و آنچه مى خواهد خیلى زود ما را به فصل مشترکى رساند. از همان اول تکلیف را مشخص کرد و من با خواندن فیلمنامه به تم مورد نظر رسیدم که مورد اقبال کارگردان قرار گرفت».

این آهنگساز درباره حضور رضا یزدانی و استفاده از این خواننده نیز گفت: «در روزهایى که جلساتی براى ترانه فیلم داشتیم، مهدى کرم پور پیشنهاد بازسازى یکى از ترانه هاى زیباى «امى واین هاوس» به نام «بازگشت به تاریکى» را داد که با مشورت با یغما گلرویى ترانه اثر نوشته شد و پس از بازسازى، همگون سازى با تم مورد نظر فیلم و ضبط سازها، رضا یزدانى به زیبایى با حال و هوایى جدید اجرا کرد که در فیلم خواهید شنید».

عبدی که پیش از این در فیلم «سیانور» تجربه استفاده از ترانه را در فیلم داشت در ادامه به شاخصه های فیلم هایی که از ترانه استفاده می کنند اشاره کرد و افزود: «ترانه هاى اثر چه نسخه اصلى باشند چه بازآفرینى باید همگون و هم راستا با فیلم باشند. هم در مقوله شعر و هم در مقوله موسیقى و آرانژمان. دیده و شنیده مى شود در برخى از فیلم ها یا سریال ها گاهى تافته اى جدابافته هستند».

آهنگساز فیلم های «آل»، «قاتل اهلی» و «فرزند صبح» در پایان درباره فضای موسیقی فیلم در سینمای ایران گفت: «فضاى موسیقى فیلم در ایران بسیار خوب و رو به پیشرفت است و آهنگسازان تحصیلکرده و قابل ورود کرده اند که نوید بخش داشتن موسیقى فیلم در سطوح بین المللى خواهیم بود».

در «سوفی و دیوانه» امیر جعفری، به آفرید غفاریان به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته اند. محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیر سلیمانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم درامی عاشقانه و متفاوت است که فیلمنامه آن توسط مهدی سجاده چی و مهدی کرم پور پس از چندین بار بازنویسی به نگارش درآمده و پس از عاشقانه «پل چوبی»، پنجمین فیلم کرم پور در مقام کارگردان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج