۴۳۷۱۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«هزارصدا» از سر گرفته می‌شود

ساعت ١٧:٣٠جمعه نوزدهم آذرماه، یکی دیگر از برنامه های هزارصدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی برگزار می‌شود تا طی آن اولین گروه برگزیده پاییز و زمستان انتخاب و به دور نیمه نهایی راه یابد.

وب‌سایت موسیقی ما: ساعت ١٧:٣٠جمعه نوزدهم آذرماه، یکی دیگر از برنامه های هزارصدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی برگزار می‌شود تا طی آن اولین گروه برگزیده پاییز و زمستان انتخاب و به دور نیمه نهایی راه یابد.
«هزارصدا» از سر گرفته می‌شود

در این برنامه که اولین برنامه بعد از دو ماه تعطیلی در ایام محرم و صفر است، «حسام‌الدین سراج» به عنوان کارشناس آواز و خوانندگی، «بهزاد عبدی» به عنوان کارشناس آهنگسازی و موسیقی و «افشین علاء» به عنوان کارشناس شعر، آثار شرکت‌کنندگان در برنامه را بررسی و گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.

در این برنامه خواننده نام‌آشنا و جوان موسیقی ایران «مجتبی عسگری» که اخیراً آلبوم «خروش» را با آهنگسازی «مجید درخشانی» منتشر کرده نیز به عنوان خواننده میهمان قطعه آواز و تصنیفی را اجرا خواهد کرد.

همچنین این برنامه بخش‌های جنبی از جمله تجلیل از هنرمند تازه درگذشته موسیقی استاد ابراهیم شریف‌زاده هم خواهد داشت. یکی دیگر از برنامه‌های جنبی معرفی و رونمایی آلبومی است که به تازگی منتشر شده که این آلبوم و اجرای جنبی آن طی خبری تکمیلی اعلام خواهد شد.

هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی است که هر ماه دو بار در دو بخش پاپ و کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن بر عهده «آرش نصیری» روزنامه‌نگار باسابقه حوزه موسیقی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج