جاباما
۴۳۷۳۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آیفون، چین را به آتش کشید

با ارایه گزارشی از گروهی از ۸ کاربر در شهر شانگهای چین که به انفجار خودبخودی آیفون ۶ آنها اشاره می کند، اپل در این کشور با بحران باتری های انفجاری مواجه شده است. در عرض چند هفته گذشته، این سومین شکایت مطرح شده توسط گروه های کاربران چینی در خصوص باتری های آیفون است.

وب سایت تک شات: با ارایه گزارشی از گروهی از ۸ کاربر در شهر شانگهای چین که به انفجار خودبخودی آیفون ۶ آنها اشاره می کند، اپل در این کشور با بحران باتری های انفجاری مواجه شده است. در عرض چند هفته گذشته، این سومین شکایت مطرح شده توسط گروه های کاربران چینی در خصوص باتری های آیفون است.
آیفون، چین را به آتش کشید
پس از انجام بررسی ها، اپل ادعا کرد که انفجارها از آسیب های فیزیکی خارجی ناشی شده اند و ایرادی در تولید محصولات اپل وجود نداشته است. این کمپانی همچنین از کاربران خواست در خصوص این موارد یا به فروشگاه های اپل مراجعه کنند و یا از طریق بخش پشتیبانی اپل موضوع را پیگیری کنند.

چندی پیش کاربران چینی شکایاتی را مطرح کردند که در آن به خاموش شدن ناگهانی آیفون های 6 و 6 اس علیرغم برخورداری از 50% شارژ اشاره شده بود. اپل موضوع را بررسی کرد و متوجه شد که تعداد محدودی از آیفون 6 اس های تولید شده در ماه سپتامبر و اکتبر از این نقص برخوردار بودند. بنابراین اپل جایگزینی این گوشی ها را در سراسر دنیا آغاز کرد.
این کمپانی همچنین وعده داده است که iOS را با ارایه ابزاری تشخیصی بروزرسانی خواهد کرد که می تواند اطلاعات مربوط به مشکلات باتری را جمع آوری کند که به بهبود الگوریتم های مدیریت باتری کمک خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج