۴۳۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ما برنامه باشگاه پرسپولیس نیستیم!

تهیه کننده «باشگاه» برنامه ورزشی جدید شبکه ۲، ادعا می کند این برنامه جایی است برای حمایت از تمام باشگاه های ایرانی

ما برنامه باشگاه پرسپولیس نیستیم!

تماشا: تهیه کننده «باشگاه» برنامه ورزشی جدید شبکه ۲، ادعا می کند این برنامه جایی است برای حمایت از تمام باشگاه های ایرانی اما اتفاقاتی که در اولین برنامه افتاد حمایت علنی از شرکتی بود که شنیده می شود این روزها دنبال خرید مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است

یکشنبه و دوشنبه شبکه ۲ برنامه «باشگاه» را روی آنتن فرستاد. علیرضا اسماعیلی رئیس کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس پیش از این خبر داده بود: «این برنامه به صورت مشارکتی توسط باشگاه پرسپولیس و شبکه ۲ سیما ساخته می شود. شبکه ۲ این تعامل را با ما دارد که هزینه پخش را از باشگاه پرسپولیس نمی گیرد. البته هزینه هایی هم از سوی باشگاه پرداخت می شود اما همه چیز به صورت مشارکتی و تعاملی خواهد بود و اگر در بحث تبلیغی برنامه هم درآمدی باشد آن هم به صورت اشتراکی است.»

اما آنچه یکشنبه شب در قالب اولین برنامه «باشگاه» روی آنتن شبکه ۲ رفت، چیز دیگری بود. یکتامرام مجری «باشگاه» یکشنبه شب چند بار تاکید کرد: «ما برنامه اختصاصی باشگاه پرسپولیس نیستیم». این در حالی بود که کل دکور استودیو قرمز بود و البته لوگوی باشگاه پرسپولیس در سایزهای مختلف در استودیو دیده می شد.

البته تهیه کننده برنامه خبر می دهد که در برنامه های بعد به تناسب رنگ پیراهن تیم های دیگر، رنگ دکور برنامه هم عوض می شود. بر اساس کنداکتوری که در «باشگاه» چیده شده، یکشنبه و سه شنبه هفته آینده برنامه برای باشگاه استقلال هست و هفته بعدی برای باشگاه تراکتور. مجتبی سلیم خانی تهیه کننده «باشگاه» روز گذشته در پاسخ به بعضی از ابهامات این برنامه ۳۰ دقیقه ای به سوالات تماشا پاسخ داد:

نوع پخش آیتم های اولین برنامه «باشگاه» جوری بود که بیننده تصور می کرد، رپرتاژ آگهی از شبکه ۲ پخش می شود.

- منظور شما را متوجه نمی شوم. چطور به این جمع بندی رسیدید.

شما در یک برنامه نیم ساعته، بیشتر از ۱۰ دقیقه حرف های رویانیان را پخش کردید.

- آقای رویانیان به عنوان مدیر باشگاه پرسپولیس مهمان برنامه بودند و ما به حکم مهمان نوازی باید صحبت های ایشان را پخش می کردیم.

البته حرف های آقای رویانیان اصلا حالت گفت و گو نداشت. تصاویری که از رویانیان پخش کردید پیام بلندی بود که حوصله بیننده را هم سر می برد و حس می شد که شما موظف هستید آن را پخش کنید. حرف های رویانیان آنقدر بلند بود که وقت نشد استیلی و زادمهر و ماهینی که در استودیو مهمان شما بودند، حرفی بزنند.

- ما در «باشگاه» دنبال این هستیم که صاحبان باشگاه بی واسطه با هواداران حرف بزنند. مدیری که زحمت صفر تا صد باشگاه را می کشد حق دارد که در برنامه ما گزارش کار خودش را به هواداران ارائه دهد.

باشگاه ها در تولید برنامه «باشگاه» مشارکت مالی هم دارند؟

- از این سوال می خواهید به چه چیزی برسید.

در برنامه یکشنبه شب مجری برنامه چند بار از شرکت «صدرا سیستم پاسارگاد» نام برد و از مدیریت آن تشکر کرد که اینقدر به ورزش توجه دارند. اصولا در صدا و سیما مجریان اجازه ندارند اینطور برای شرکتی تبلیغ کنند، مگر اینکه اسپانسر برنامه باشد.

- بخشی از هزینه های ما را این شرکت به عنوان نماینده انحصاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تامین می کند. حتی قرار شده که کمک مالی کنند تا ما در سفرهای خارج از ایران دو تیم همراهشان باشیم.

البته اگر شرکت «صدرا سیستم پاسارگاد» هم اسپانسر برنامه باشد، باز هم نوع تعریف مجری شما از آن عجیب بود. مدام از مدیران آن تعریف می کرد و حتی یک بار هم کنایه زد: «چه خوب که این مدیران آمدند و در فوتبال هزینه کردند تا دیگر لازم نباشد مدیران بروند پشت در اتاق آن آقای عزیز و درخواست پول کنند».

- شما می توانید برنامه را دانلود کنید و دوباره ببینید. ما هیچ اسمی از مدیران «صدرا سیستم پاسارگاد» به میان نیاوردیم. ما اصلا به به و چه چه نکردیم.

اما دیگر همه می دانند که آقای رویانیان یکی از سهامداران شرکت «صدرا سیستم پاسارگاد» است و این تعریف و تمجید شما متوجه او بوده است.

- این شرکت آنقدر بزرگ است که نیازی نیست ما از آن تعریف کنیم. «صدرا سیستم پاسارگاد» اسپانسر دو تیم محبوب فوتبال ایران است. ما با مدیران باشگاه ها تعاملاتی داریم که قطعا به تولید برنامه «باشگاه» کمک می کند.

این تعاملاتی که شما می گویید مالی است؟ یعنی از باشگاه ها برای پخش «باشگاه» پولی دریافت می کنید؟

- مدیران باشگاه ها با صدا و سیما تعاملاتی دارند.


لحن مجری شما در اولین برنامه جوری بود که به بیننده القا می کرد باشگاه های دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شوند. گویا تعریف هایی هم که از شرکت «صدرا سیستم پاسارگاد» می شد در این راستا بود.

- الان نظر همه کارشناسان این است که باشگاه های مردمی باید به مردم واگذار شود. ما هم در «باشگاه» قطعا از این جریان حمایت می کنیم. اگر هم شرکتی برای کمک به این دو باشگاه پا پیش می گذارد، از سوی ما حمایت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گیچ شده

      مسخره تر از این برنامه را من ندیده بودم خودتان را مسخره کنید با این لاف زدنهایتان تو این مملکت نمیدونم چرا اونایی که سر کار و منصب دار هستند فکر میکنند مردم عادی .....هستند!!! و هیچی حالیشون نیست!!!!.اخه بچه2ساله هم میدونه که وظیفه برنامتون تبلیغ برا پرسپولیس هست اخه دیگه چرا میگید بی طرفیم اعصابم از این همه دروغ و نیرنگ تو این مملکت خورده حالا دیگه به خودم قول دادم دیگه شبکه 2 رو نگاه نکنم حیلی از شبکه 2 و اون مجری زمختش بدم میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج