۴۳۷۴۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

پزشک متهم به قتل تبریزی در انتظار دادگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره آخرین وضعیت دکتر صلحی، پزشک معروف تبریزی گفت: وی همچنان دربازداشت و در انتظار محاکمه به سر می برد.

سلامت آنلاین: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره آخرین وضعیت دکتر صلحی، پزشک معروف تبریزی گفت: وی همچنان دربازداشت و در انتظار محاکمه به سر می برد.

دکتر محمد حسین صومی در گفتگویی افزود: تحقیقات تکمیلی توسط قوه قضاییه پیرامون زوایای مختلف قتل‌ مادربزرگ و همسر پزشک تبریزی در حال انجام است.

وی افزود:به گفته دادستان تبریز، پزشک تبریزی به نذری‌نبودن غذاها اعتراف کرده است . بر این اساس غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است و بر اساس تحقیقات پرونده و بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا نیز مشخص شده است.

دکتر صومی درباره اینکه آیا دکتر صلحی به جرم خود اعتراف کرده است یا خیراظهار داشت : در حال حاضر دکتر صلحی بازداشت و در اختیار مقامات قضایی است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

یادآور می شود ۱۷ مهر ماه دو تن از اعضای خانواده دکتر علیرضا صلحی با خوردن عذای مسموم فوت کردند و او اکنون به اتهام قتل آنها در زندان به سر می برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      شما رسانه ها چقدر یه موضوع رو کشش میدین.؟چیزی که تغییر نکرده .چه لزومی به یادآوری داره

    • لیلا

      ایشالله که بیگناه باشه

    • محمدوثوق

      در ادامه پیام عزیزی ک نوشته ان شا الله بیگناه باشه، در تبریز و اخبار همان گونه ک اطلاع دارید گفتن غذای نذری و اینکه همزمان با دهه محرم بود، حالا من میگم ان شا الله متهم اصلی پرونده معلوم بشه تاا ماجرا به حساب غذای نذری امام حسین ختم نشه

    • اذربایجان

      هیچکس باورنمی کرد دکتر قاتل باشد چون ردی از خود نگذاشته بود اگر نظر دهنده هم یک نظری می داد کسانی می آمدند می گفتند نه این تحصیل کرده است عاقل است تهمت نزنید دکتر هم برای فرار ازقتل به دروغ گفته بود غذای نظری است ومردم نگران وبدبین شده بودن برای غذاهای نظری چیزی که نامردی دکتر را برملا
      کرد دوربین مداربسته و رستوران بود باید از آنها تشکر کرد . اگر اینهانبودن جایش یک نفربی گناه را می گرفتند حتی اگر دقت کنید بعداز یک ماه اعتراف کرد چون دید راه فراری ندا رد مدرک است به نظر من دکتر خیلی نامرد است چون درحریم خانه اش به مهمان خود زهرداده منظورش هم کشتن نامزدش بوده چطور مادروبرادر وپدرش نمرده اندبرای رد گم کردن به غذای آنها کم ریخته این آقا دکتر نامرد را باید هرچه سریعتر مجازات کرد چون این عملش مردم رانگران وناراحت کرده بود .

    • چشمه یاقوت

      اذربایجان لایک.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج