جاباما
۴۳۷۴۱۷
۲۲ نظر
۵۰۰۶
۲۲ نظر
۵۰۰۶
پ

صادق خرازی: تفکری که مردم را خس و خاشاک خواند، رسوا شده است

رئیس حزب ندای ایرانیان گفت: امنیت مهمترین دغدغه دانشجو و استاد است که باید تامین شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس حزب ندای ایرانیان گفت: امنیت مهمترین دغدغه دانشجو و استاد است که باید تامین شود.

سید محمد صادق خرازی در آئین افتتاح انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با بیان اینکه دانشجو و دانشگاه باید هوشیار و بیدار باشد، گفت: روزهای پیشرفت برای مردم خواهد آمد و قطعا تحولات سیاسی تاثیری بر اراده مردم نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایران به لحاظ قدرت امنیت ملی در منطقه و بین الملل‌تاثیرگذار ترین کشور است، ادامه داد: این مهم به مدد تفکر بزرگ مشروعیت مردم در نظام است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم را از انقلاب جدا کنید در روزگارهای مختلف نمی توانند نقش خود را ایفا کنند، گفت: مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی و نظام مردم هستند و کسانی که بخواهند این نقش اسطوره ای را بگیرند نه تنها خدمت نکرده اند بلکه خائن به ملت هستند.

وی با اشاره به آزادی بیان در جامعه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: آزادی بیان در انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرده بوده و ادامه راه بدون آزادی بیان، خفقان ایجاد می کند.

وی افزود: دانشجو قدرتی برای نقادی و چشمان تیزبینی ندارد که اساسی ترین و اصیل ترین جامعه و حکومت را مانیتورینگ کند، بنابراین نیازمند چشمان تیزبین همین دانشگاه ها و انجمن های اسلامی و نهادهای مدنی در جامعه هستیم.

خرازی با تاکید بر اینکه کسی که بخواهد دانشگاه را خفه کند بی تردید پشت آن تفکر استعماری دارد، افزود: معتقدم آزادی بیان چارچوب خودش را دارد و هر جامعه ای برای آزادی بیان مبانی تعریف کرده است.

وی تاکید کرد: اگر تلاش شود جامعه از هوشیاری و بیداری تهی شود و قدرت بینش، تفکر و آگاهی از مردم، دانشجو، دانشگاه، استاد و روحانیت گرفته شود تباهی و بدبختی در جامعه هویدا می شود.

وی با بیان اینکه امنیت مهمترین دغدغه دانشجو و استاد است، یادآورشد: باید امنیت را برای این قشر تامین کرد، زیرا نمی توان به دانشجو و دانشگاه گفت که آزاد بیاندیش و فکر کن اما حق بیان نداری.

خرازی با بیان اینکه دانشگاه منهای آزادی بیان و عزت نفس دانشگاه نیست و سرای تخریب نفوس مردم می شود، گفت: دانشگاه نیز باید همانند حوزه علمیه استقلال خود در جامعه را داشته باشد.

خرازی ادامه داد: اگر بخواهیم دانشجو، دانشگاه و استاد آزادانه بیاندیشد و راجع به مسائل کشور اظهار نظر کند این به آن مفهوم نیست که با چنین مبانی امنیت ملی سست می شود.

وی با اشاره به اینکه در زمانی که در دانشگاه مطهری بود و در یک طرف بازرگان و شریعتی در تعالی دانشگاه گام برمی داشتند، افزود: دانشگاه سرای فکر و اردوگاه اندیشه است و نباید گذاشت این تفکر دانشجویی به سردی، تلخی، قهر و جدایی دربیاید .

خرازی یادآورشد: چگونه عده ای اجازه می دهند قدرت تفکر، اندیشه و تحلیل را از دانشجو و دانشگاه بگیرند، کسانی که این تفکر را داشته باشند خادمان حکومت ایران نیستند.

وی با بیان اینکه روزهای شادی و تلخی بدخواهان فرا می رسد، افزود: اصلاحات زنده است و می ماند و پیام خود را خواهد داشت و نخواهد گذاشت وجب و قطعه ای از ایران به بها و بهانه از دست بدهد.

وی با بیان اینکه برجام معاهده مقدس نیست که نقد آن گناه کبیره باشد، گفت: نقد و انتقاد لازمه پیشرفت بوده و همه چیز و حتی عملکرد دولت قابل نقد است.

وی یادآورشد: اشتباه بزرگ در برجام این بود که عنوان کردند با برجام مسائل اقتصادی مردم بهبود می یابد در حالی که این شعارهای عجیب و غریبی بوده و با آن موافق نیستم.

وی خاطرنشان کرد: در آن زمان که مذاکره اتمی شروع شد، کشور در تحریم کامل بود و در اقتصاد واقعا دچار مشکل بودیم تا حدی که تحریم ها کمر اقتصاد ایران را شکست، بنابراین برجام در نوع خودش یک نقطه عطف بزرگی بود.

خرازی در خصوص زیر پا گذاشتن تحریم ها از سوی آمریکا، گفت: براساس مذاکرات مقرر بود تحریم های داماتو تمدید نشود اما خلاف وعده عمل کردند و تحریم ها را تمدید کردند.

وی بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر احقاق حقوق ایران در این حوزه، افزود: این موضوع از طریق ایران پیگیری می شود و اگر تخلف و بی تفاوتی در این بخش انجام داده بودند ما هم در جای دیگر این کار را انجام می دهیم.

خرازی با بیان اینکه در سال ۹۲ اتفاقی رخ داد و دولتی به قدرت رسید که با نام امید و اعتدال مسئولیت را به عهده گرفته و فارغ از همه نقد ها در سیاست خارجی موفقیت بزرگی به دست آورد، گفت: تفکری که معتقد است قطعنامه‌ها ی علیه ایران کاغذ پاره ای بیش نیست و رای مردم خس و خاشاک است رسوا شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شما

    • بدون نام

      منظور سیاهی لشکر فتنه 88 هست؟!!!

    • بدون نام

      احمدی نژاد هنوز هم محبوب دلهاست.

    • بدون نام

      این تفکری رسوا شده که 3سال مملکت را به کلی تعطیل کرده به امید آمریکا بیاد بیکاری و فقر را حل کنه لعنت به این تفکر !
      تفکری رسوا شده که تو دولتش فقر فهشا دزدی خود کشی ناامیدی بلاتکلیفی را تو جامغه رواج داده !
      مردم ما سال دیگه به شما خواهند فهماند !
      قالیباف عزیز بیا ما را از دست اینها نجات بده به خاطر خدا بیا چند تا سرمایه دار کارخانه دار سرنوشت ما را در دستشان دادیم غیر از این چیزی انتظار نیست!

    • بدون نام

      اون تفکری رسوا شده که تو قضیه برجام به مردم خیانت کرد و صنعت هسته ای ایران رو پنجاه سال به عقب انداخت.

    • بدون نام

      تفکر شما مردم را چی نامگذاری کرده؟؟؟.....
      خودتونین آقا . با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه.
      با حرف زدن تورم کم نمیشه و اقتصاد درست نمیشه و بی کاری حل نمیشه.

    • علی وطنی

      جناب اقای خرازی شمامی فرمایید قرار بود تمدید نکنند اما تمدید کردند ولی نفرمودید نقض برجام شده یا نه. ولی رهبری فرمودند برجام نقض شده حتی روحانی هم گفتند نقض شده ولی شمااظهار تظر نفرمودید وصحبت از امنیت کردید این امنیت را چه کسانی ایجاد کرده اند شما فرمودید انهایی که مردم را خار خاشاک نامیدند نه کنه منظورت از مردم همان کسانی هستند که انتخابات مردم را به رسمیت نشناختند وقبل از پایان زمان رای گیری درشبکه انگیس اعلام کردند برنده قطعی انتخابات اینجانب هستم وبعد ان فتنه بزرگ را بوجود اوردند وامنیت را به مدت هشت ماه از مملکت صلب کردند خداوند به همه ما عقل ودین عنایت کند

    • بنده خدا

      بابا آقای خرازی خدا نگهدارت باشه دست ازسرآن انسان به تمام معنا مظلوم بردار...وجدان هم چیزخوبی آدم داشته باشه

    • بدون نام

      امسال شما هنوز دارید رو احساسات مردم موج سواری میکنید...اولا احمدی به عده ای که تهران به اشوب کشیدن وقصد داشتن 40میلیون رای را انکار کنن گفت خس وخاشاک،به امسال شما که در مقابل فتنه سکوت کردید وآب به آسیاب دشمن ریختید..دوماً این دولت امید وکلید مث همه شما اصلاح طلبا فقط شعار خوب میده....چی شد صد روز تحول اقتصاد....حالا جاش بیکاری،گرونی ،تعطیلی کارخانجات وبرجام فکستنیتون یادگار سه سال نیمتون....ثالثا خودت خوب میدونی امثال.....بیشتر از صحبت احمدی امریکا واروپا را مجاب کرد تحریمها علیه ایران سخت کنه....

    • بدون نام

      انشا ا.... شما هم روزی رسوا می شوید

    • بدون نام

      این بار نوبت اقا صادق است مردم به فکر لقمه نون خشک است

    • بدون نام

      پس اون وقت نگفتی

    • سکوت

      تحجر و واپسگرایی همیشه رسواست. امیدوارم روزی برسد که بطور کلی منسوخ شود هرچند نیک میدانم آرزویی محال است!

    • احمد

      برین خودتونو با اینجور حرفا گول بزنین مردم ما میدونن دیگه شماها همتون مثل همید داستان نباف بیخود

    • رضا ط

      جالبه برخی به جای عذرخواهی کردن همیشه نقش طلبکارو بازی میکنن ، هر آدم عاقلی که در جریان جزییات اتفاقات۸۸ بوده قطعا میدونه که مخاطب خس و خاشاک مردم نبودند ولی انصافا اونهایی که به خودشون گرفتن حتما شناخت عمیقی از خودشون دارن.

    • بدون نام

      خدا پدرتو بيامرزه الان اینها چه کسانی هستند که از احمدی نژاد حمایت میکنند و علتش چیست و چرا،،،،، یک دولت شلخته و خطرناک و دروغگو که به همه ثابت شده است،،،،،، و این آقا باز دنبال ماجراجویی برای چه کسانی هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه در روابط داخلی و نه خارجی هیچ عمل مثبتی نداشته،،،،،، چه در آستین دارد که این کار ها را میکند پشتش کیست؟،،،،،، به اندازه کافی ملت ایران را به دریوزگی انداخته و سالها طول خواهد کشید تا جبران شود،،،،،، لطفاً اگاهمان کنید

    • بدون نام

      درود،درود برخررازی،و درود بر دانشجویان واقع بین انشاالله پشت سر رهبر همچنان بکوشید ایرانی اباد زیر چتر رهبری ،ایرانی آزاد بسازیم درودبر رهبر اعظیمالشهن مرگ ب ربدخواهانت

    • زنبق دره

      احمدی نژاد چقدر بهتون داده که دوستش دارین و 80. میلیون ایرانی رو فداش میکنین آخه برام خیلی بعضی نظرات مرموزه

    • بدون نام

      فعلا که شما برجامیها رسواشدین ....

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      ... جنابعالی گفتید سال 92 تحریم ها و مشکلات اقتصادی کمر اقتصاد رو شکسته و بر جام رو یک دستاورد قلمداد میکنید کافیه یه چند ساعتی بین مردم باشی و شرایط سختی که دارن رو بررسی کنی نه تنها هیچ چیز بهتر نشده بلکه به مراتب بد تر هم شده
      ....

    • بهار

      اون احمدی نژاد خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج