۴۳۷۴۹۰
۱۴ نظر
۵۰۱۴
۱۴ نظر
۵۰۱۴
پ

اظهارات موهن «فلین» علیه قرآن و پیامبر اسلام

ژنرال «مایکل فلین» گزینه رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی معتقد است دین مبین اسلام، کتاب آسمانی و پیامبر خاتم مانعی برای تجددگرایی و پیشرفت در خاورمیانه هستند.

خبرگزاری فارس: «مایکل فلین» ژنرال بازنشسته که از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی در نظر گرفته شده، دارای عقاید ضد اسلامی شدیدی است به حدی که پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) و کتاب آسمانی قرآن را مانعی برای مدرن شدن خاورمیانه و بشریت می‌داند.

ژنرال فلین پیشتر با بیان اینکه «هراس از مسلمانان، عقلانی است» و دین مبین اسلام را یک «سرطان» توصیف کرده بود.

به نوشته وبگاه خبری تحلیلی «لوب‌لاگ» در ویدئویی تازه منتشر شده از فلین، صحبت‌هایی از او ضبط شده که بدین شرح است: «هزار سال قبل، جهان عرب می‌توانست تمام جوایز نوبل را برنده شود، سپس این مرد، محمد، وارد عرصه شد. صادقانه بگویم، ما با متنی (قرآن) باستانی سر و کار داریم که (امروزه) کمک کننده نیست و جامعه‌ای که بر اساس آن متن زندگی می‌کنند. این جامعه (مسلمانان) نمی‌تواند به مدرنیته دست یابد و (جامعه‌ای) مدرن شود.»

وی اغلب خواستار تغییرات و تحریف اسلام شده و از «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر بخاطر سرکوب جنبش «اخوان المسلمین» تقدیر کرد. او در ادعاهایش صراحتا چهره شاخص اسلام و آموزه‌های آن را مانعی برای پیشرفت در خاورمیانه می‌داند.

گزینه مشاور امنیت ملی ترامپ قوانین و احکام اسلامی (شریعت) را خطری برای قوانین آمریکایی دانسته و می‌گوید: «آن‌ها (مسلمانان) می‌خواهند سیستم جهانی را برمبنای دیدگاه شریعت که مانع آزادی عقیده، انتخاب و دیگر آزادی‌هاست، تحمیل کنند... شریعت یک قانون خشن است که در اعتقادات وحشیانه دفن شده است.»

روز گذشته ۵۳ گروه حقوقی طی نامه‌ای از ترامپ خواستند فلین را به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب نکند زیرا او «جاه طلب» بوده و تعیین او به این سمت، به جایگاه آمریکا در جهان آسیب خواهد زد. (جزئیات بیشتر)

این ژنرال بازنشسته در کتابش تحت عنوان «زمین نبرد: چگونه می‌توانیم جنگ جهانی علیه اسلام افراطی و متحدانش را پیروز شویم» اظهارات ضد ایرانی نیز داشته و ادعا می‌کند: «شاهد ائتلاف فعالی هستیم که از کره‌شمالی و چین به روسیه، ایران، سوریه، کوبا، بولیوی، ونزوئلا و نیکاراگوئه کشیده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شبيه تفكرات رضا شاه كه ميگفت زن با حجاب به جايى نميرسه و براي بپيشرفت بايد بي حجاب بود حالا از نظر اينها ما از پيشرفت عقبيم اگه مملكت شما كشور هاي اسلامي رو بدبخت نميكرد ميديد كه الان كجا بوديم

    • حبیب گویلی

      او خود یه یهودی است که خودرا مسیحی معرفی کرده بنابراین ازیهودتوقعی بیش ازاین نداریم

    • علوی

      ریشه و هدف اصلی غرب از به راه انداختن راعش و القاعده و امثال اینها همان ادعاهاست که از سالها پیش صهیونیستها دارند به رگهای جوامع غربی تزریق می کنند که ای اروپایی ها بیدار باشید، اسلام دارد اروپا را تسخیر می کند!!!

    • علوی

      حقیقت قضیه این است که آن که جلو پیشرفت جامعه بشری و خاصه کشورهای مسلمان را گرفته پنج کشور دارای حق وتو در سازمان ملل و همپیاران آنها در جهان . دلیل: تحریمهای اقتصادی، تکنولوژی، ایجاد اختلاف و جنگهای منطقه ای، نشر تروریسم و خشونت بتوسط گروههایی مثل القاعده و داعش که به صراحت می گویند اینها را ما ایجاد کردیم و و و

      پاسخ ها

      • داریوش

        خودت میگویی بخاطر تحریم عقب موندیم پس اونا تکنولوژی را از کجا اوردند مطمئن باش از هوش خودشان.

    • بدون نام

      حالا با ایران دشمنی میکنی، خیالی نیست ولی دشمنی با قرآن را ما خودمان در فکرمان هم جرآت نداریم با خدا، خودمان را در بیاندازیم. عجب ابله و نادانی هستی!!

    • مجید

      خوشم میاد شب و روزشون شده اسلام !!!!

    • مسعود

      حضرت رسول(ص) رحمتی برای جهانیان هستند و بزرگی مقامشون توی سخن من نمی گنجه.
      این آقا فکر کرده داره با کی در میفته؟؟؟

    • سجاد

      زمانی که اسلام واقعی بود در زمان پیامبر ، مسلمان ها بیشترین پیشرفت ها رو در صدر اسلام داشتند ، اسلام و علم با هم در آمیخته اتفاقا ، خودشون خاورمیانه رو متشنج کردن بخاطر منافع پشت پرده بیشماری که برای خودشون داره حالا میاد میگه بخاطر پیامبر و قرانه ، عجب !!. تو چقدر نگران پیشرفت خاورمیانه ای ماهم باور کردیم .

    • ایرانی

      متاسفانه این آمریکایی های حرومزاده قدرت مطلق دنیا هستن و دشمن طبیعی ندارن و خیالشون از کل جهان راحت هستش چون همه در ید قدرت اونها هستن
      فقط مسئله ای که باعث شده جیگرشون درد بگیره همین اسلام ناب هستش که هیچ خطری هم برای اونها نداره ولی میان داعش به وجود میارن و خودشون با نقاب به صورت میان و مردم بدبخت عراق و سوریه رو می کشن و االکی حرف از تروریسم میزنن
      برید گم شید تو کشور خودتون ای آمریکایی ها و انگلیسی های جنایتکار

    • وحید

      .. دریا به دهن سگ نجس نمیشه و نمیشه با چهار انگل تن عظیم اسلام رو بیمار کرد.

      به هرحال، تجدد و مدرنیته‌ای که اینها دوست دارند در خاورمیانه راه بیافته از وضعیت خودشون معلومه. وقتی ۹۰ درصد سایتهای هرزه نگاری در آمریکاست. وقتی درصد بالایی(اگه نگیم بیشترشون) از متولدین آمریکا حرامزاده هستند. وقتی به اعتراف رئیس جمهورهاشون سالانه ۳۳ هزار نفر فقط با اسلحه تو آمریکا کشته میشند. وقتی ۵ هزار نفر در سال ۲۰۱۶ خون‌آشام در آمریکا زندگی می‌کنند. وقتی افتخارشون رسمیت دادن به همجنسبازی (...نی گری) است. معلومه اسلام تنها مانع چنین تجددی از انسانیت به حیوانیت خواهد بود.

    • بدون نام

      پیشرفت نکردن ما چه ربطی ب قران و پیامبرمون داره؟؟اونم عجب خنگیه

    • بدون نام

      همین که تمام هم و غمشان شده است اسلام یعنی اینکه از آینده اسلام و مسلمانان می ترسند. و همین الان هم شب و روز ندارند.

    • ش ن

      در روی زمین هرخونی ریخته شود به عهده آمریکا ست. ووهابیت. قوم بسیار نادان هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج