۴۳۷۵۷۱
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

چرا «وست ورلد» تا سال ۲۰۱۸ بازنخواهد گشت؟

سازندگان سریال رکوردشکن شبکه اچ بی او می‌گویند می خواهند وقت بیشتری را صرف نویسندگی قسمت بعدی این سریال کنند و بعد پروژه را به سمت تهیه و تولید سوق دهند.

روزنامه بانی فیلم: سازندگان سریال رکوردشکن شبکه اچ بی او می‌گویند می خواهند وقت بیشتری را صرف نویسندگی قسمت بعدی این سریال کنند و بعد پروژه را به سمت تهیه و تولید سوق دهند.

به نقل از ایندپندنت، فصل اول سریال «وست ورلد» یکشنبه شب به پایانی خیره کننده رسید و در حالیکه پاسخ بسیاری از سوال های بی پایان هواداران و تئوری های شان را دید، سوالات جدید بسیاری هم خلق کرد. آیا واقعا شخصیت خاصی که خیلی ها رویش حساب باز کرده بودند مرده است؟ آیا بعضی از روبات ها حالا کاملا به هوشیاری دست پیدا کرده اند؟
چرا «وست ورلد» تا سال 2018 بازنخواهد گشت؟

متاسفانه با وجود اینکه بی شک حدس و گمان ها ادامه خواهد داشت و کسی آن را رها نخواهد کرد، خود سریال در زودترین حالت در سال ۲۰۱۸ به آنتن بازمی گردد و این مسئله را شورانرهای سریال یعنی جاناتان نولان و لیسا جوی تایید کرده اند.

در مصاحبه ای جدید، این دو آشکار کردند که حتی با وجود اینکه معمولا بیشتر سریال ها از جمله سریال های بزرگی مثل «بازی تاج و تخت» سالی یک بار روی آنتن می روند، «وست ورلد» با فاصله ای حداقل دو ساله بازخواهد گشت. نولان گفت: «این یک پروژه جاه طلبانه است و اچ بی او ما را تشویق کرده تا از زمان و منابعی که به آن ها احتیاج داریم نهایت استفاده را بکنیم و روی تمام مراحل پروژه کار کنیم.»

او ادامه داد: «من عاشق تلویزیون هستم. یکی از اتفاق های جالبی که در تلویزیون می افتد این است که بعضی مواقع متوجه می شوید در موقعیتی قرار دارید که باید در عین حال کارهای مختلف انجام دهید. باید بنویسید، فیلمبرداری کنید و همزمان کات کنید. ما می خواستیم در فصل دوم کمی وقت بیشتر صرف نوشتن کنیم، بعد دنده عوض کنیم و وارد مراحل تهیه بشویم و بعد هم کات. بنابراین قصد نداریم سنت سالانه تلویزیون را دنبال کنیم. تلویزیون در حال تغییر است و جاه طلبی دیگر این پروژه این است که می خواهیم از تمام وقت مان استفاده کنیم و فصل دوم را درست از آب دربیاوریم.»

نولان گفت بحث شکل دادن فاصله های زمانی طولانی بین هر فصل وقتی با اچ بی او شکل گرفت که آن ها مشغول فیلمبرداری اپیزود دوم سریال بودند و نسبت به پیچیدگی سریال آگاهی کامل پیدا کردند. او اضافه کرد: «هر دوی ما در صنعت فیلم هم کار می کنیم و در صنعت فیلم بهترین چیزی که شما می توانید امیدش را داشته باشید این است که یک فرنچایز سینمایی بسازید که دو سه سال بعد منجر به ساخت یک فیلم دیگر بشود. بنابراین اگر آن برنامه کاری را در نظر بگیرید، می بینید که کارمان عالی است.»

کار روی فصل دوم «وست ورلد» از همین حالا آغاز شده و جوی می گوید آن ها کار روی فیلمنامه ها را آغاز کرده اند. او گفت: «خوب به نظر می رسد. خیلی جاه طلبانه است. تعدادی سورپرایز و بخش های خاصی هستند که نمی توانید آن ها را پیش بینی کنید. به من که خوش می گذرد.»

در صحنه ای کوتاه از اپیزود پایانی فصل اول، تعدادی روبات سامورایی و حروف SW دیده شدند که باعث شد خیلی ها امیدوار شوند پارک موضوعی فصل دوم «سامورایی ورلد» خواهد بود. در این مورد نولان گفت بینندگان باید «منتظر بمانند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خبره سال 2018؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج