۴۳۷۷۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آزادسازی ۵۰ محله در شرق حلب

ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در شرق حلب موفق به بازپس گیری ۱۵ منطقه جدید شد تا تعداد مناطق آزاد شده از لوث تروریستها به ۵۰ منطقه برسد.

خبرگزاری مهر: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: ارتش سوریه موفق به بازپس گیری ۱۵ منطقه جدید در شرق حلب شده است که مجموع مناطق آزاد شده از دست گروههای مسلح به ۵۰ منطقه رسیده است.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه بر ۷۰ درصد از اراضی شرق حلب مسلط شده است. ۶۶ فرد مسلح طی ۲۴ ساعت گذشته از مناطق محاصره شده در شرق حلب خارج شده اند که همه آنها از سوی مقامات سوری مورد عفو قرار گرفته اند.

همچنین ۱۲۲۴ غیرنظامی از این مناطق خارج شده اند و به مناطق امن منتقل شده اند که همگی از مرکز روسی کمک های پزشکی و غذایی دریافت کرده اند.

از سوی دیگر منابع سوری از بازپس گیری منطقه النیرب در جنوب قلعه حلب خبر دادند و به ادامه عملیات برای پاکسازی شرق حلب از تروریستها اشاره کردند.

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه موفق به اهتزاز پرچم این کشور بر درب اصلی قلعه حلب و کاخ قدیم دادگستری شده و ارتش سوریه و همپیمانان در حال پیشروی به سوی محله الفردوس و در جبهه شیخ سعید است.

این در حالی است که قبلا ارتش سوریه مناطق الجدیده، الفرافره، اقیول، قسطل الحرامی، بیت القناص، الصالحین، باب الحدید، جاده خندق، الحمیدیه، قاضی عسکر، المشاطیه، کرم الجبل، خیابان نورالدین زنگی، باب النصر، اغیور، کرم الدادا، کرم قاطرجی، الشعار، المرجه، شیخ لطفی و تلة الشرطه در شهر حلب را از دست تروریستها آزاد کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج