۴۳۷۷۵۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خبر کاندیداتوری بادامچیان و میرسلیم دروغ است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مسیر اعلام نامزد نهایی حزب موتلفه در حال طی شدن است و اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه ها درباره انتخاب کاندیداهای نهایی مبتنی بر واقعیات نیست.

خبرآنلاین: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مسیر اعلام نامزد نهایی حزب موتلفه در حال طی شدن است و اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه ها درباره انتخاب کاندیداهای نهایی مبتنی بر واقعیات نیست.

محمد مهدی اسلامی با انتقاد از ورود رسانه ای برخی نامزدهای انتخابات ۹۶ به مرحله تبلیغات انتخابات، افزود: طبق قانون، تبلیغات زودهنگام ممنوع است و بر اساس مصالح امروز کشور نیز نمی باشد زیرا موجب تحت الشعاع قرار گرفتن اولویت های اصلی امروز کشور که رسیدگی به امور معیشتی مردم است، خواهد شد.

وی تصریح کرد: اینکه ادعا شده است آقایان میرسلیم و بادامچیان به فینال راه یافته اند، پشتوانه ای از واقعیت ندارد. در چند ماه اخیر هیچگاه در موقعیتی که تنها ۲ نامزد برای بررسی بر اساس شاخص ها مطرح باشند، وجود نداشته است.

اسلامی با اشاره به بخش دوم گزارشی که مدعی رسیدن ۲ نامزد موتلفه به مرحله فینال شده بود، افزود: همانطور که از قول آقایان میردامادی و محمدرضا خاتمی نقل شده است، آنها نگران فقدان رقیب برای روحانی و کاهش مشارکت مردم در نتیجه رأی پایین برای او هستند. هرچند به نظرم جای نگرانی نیست و با توجه به رشد گسترده شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، سرعت اطلاع رسانی به قدری افزایش یافته که در زمان پیش بینی شده در قانون امکان اطلاع رسانی و ایجاد شور انتخاباتی وجود خواهد داشت.

گفتنی است روزنامه اعتماد امروز در گزارشی اشاره کرده بود بادامچیان و میرسلیم دو کاندیدایی هستند که به مرحله نهایی انتخاب در حزب موتلفه رسیده اند و کاندیدای نهایی از میان این دو چهره انتخاب خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست هم بود، مهم نبود!!!؟

    • بدون نام

      کی هستند اینها!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج