۴۳۷۸۲۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

اولین اظهارنظر سردار نقدی بعد از رفتن از «بسیج»

سردار محمدرضا نقدی گفت: بسیج جامعه پزشکی پیش از همه تشکیل و اکنون کارهای آنها زبانزد شده است و در خط مقدم جبهه های مقاومت، حضور دارد.

خبرگزاری میزان: سردار محمدرضا نقدی گفت: بسیج جامعه پزشکی پیش از همه تشکیل و اکنون کارهای آنها زبانزد شده است و در خط مقدم جبهه های مقاومت، حضور دارد.

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه و رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط ویدئویی با همایش ملی بسیج مهندسین عمران و فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی در مشهد ضمن تشکر از خدمات مهندسین بسیجی اظهار داشت: بسیج یک ودیعه الهی و نعمت بی انتها و بی بدیل درکشور و جامعه ما است که میتوان گفت به جز امام بزرگوار این نعمت را نشناخته اند.

وی اظهار داشت: از خداوند تشکر کنید که این مسئولیت بر دوش شماست. دیروز رئیس سازمان مدیریت از ۱۰ غرفه ۸۰ غرفه نمایشگاه دستاوردهای بسیج بازدید کرد در انتها خبرنگاری پرسید نمایشگاه چگونه بود؟ ایشان گفت این نمایشگاه برای من رمز گشایی کرد که رهبر به چه پشتوانه‌ای مقابل استکبار ایستاده است.

نقدی ادامه داد: این واقعیت برای من افتخار آمیز نیست زیرا با شناختی که از بسیج دارم صد برابر بیشتر از این بسیج می‌تواند تفکر خود را در جهان نشر دهد.

وی با بیان اینکه بسیج مهندسین عمران به مرز اقدام رسیده است، گفت: هنوز یک گام به اثرگذاری بسیج مهندسین عمران داریم که ان شاء الله با توسل به امام رضا(ع) این را کسب می کنید و به مرحله اقدام می رسید.

نقدی اظهار داشت: شبکه آب کشور و خانه سازی برای محرومین قدم های بزرگ و با ارزشی است اما یک قدم دیگر تا نقش آفرینی وجود دارد.

وی افزود: مهندسین عمران از مهندسین کشاورزی و صنعتی در انقلاب پررنگتر ظاهر شد و عقبه قوی تری دارد. در تاریخ انقلاب از جاده کشی های سنگین در مرزهای کشور تا مهندسی رزمی کارهای بزرگی را انجام دادند. پل های حساس و موفقیت آفرین نتیجه کار بسیج مهندسین عمران است.

رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج جامعه پزشکی پیش از همه تشکیل و اکنون کارهای آنها زبانزد شده است؛ در خط مقدم جبهه های مقاومت، بسیج پزشکی حضور دارد از طرف دیگر بسیج کشاورزی نیز عملکرد خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: مهندسین صنعت کار خود را تازه آغاز کرده اند تا با کاهش مشکلات صنایع اقدام مثبتی را داشته باشند. تجارب بسیج در زمان جنگ اکنون ما را به اینجا رسانده است.

وی در پایان گفت: بسیج مهندسین عمران با خط شکنی ها هم پیش از جنگ و دوره سازندگی تجربه قوی تری نسبت به سایر اقشار دارید و انتظار می رود با حرکت های کوچک اهداف بزرگی را محقق کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      بله جناب نقدی شاهکار دوستان شما در سد گتوند بر کسی پوشیده نیست .که سد رو بعد از کوه نمک ساختن وباعث شوری اب کارون شدن .
      شما خیلی خیلی هنر دارید .ما کوریم وچشم دیدن نداریم .

    • مجید

      خواهشن!لطفا"!شما رو قسم به همون خدایی که همش ازش دم زدید.دیگه بس کنید.دیگه تمومش کنید این حرفها رو.امروز دنیا دنیای علم تکنولوژی و درستی و صداقت در کار و انجام وظایف است در دنیا،.با این جور فقط شعار دادن جوامع مطمئن شدند به جایی نرسیدند و نخواهند رسید.

    • مجید

      خواهشن با واقعیات موجود در دنیا و با پشتوار علمی و واقعی صحبت کنید و کار ها رو به متخصصین واقعی بسپارید،فارغ از هر گونه نژاد پرستی و تبعیذ وبدون دخالت اعتقادات شخصی افراد.بگذارید شما رو به خدا قسم متخصصین واقعی و با دانش واقعی کار رو دست بگیرند و کار درست رو به سرانجامش برسونند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج