جاباما
۴۳۷۸۲۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نماینده AFC به فدراسیون فوتبال

میزبان تیم‌های عربستانی را معرفی کنید

کمیته مسابقات طی نامه ای به فدراسیون فوتبال درخواست کرده میزبان تیم های عربستانی را مشخص کند.

ورزش سه: این بدین معنی است که در فصل آتی هم دیدار تیم های ایرانی و تیم های عربستانی در کشور بی طرف برگزار می شود. حال هم عربستان باید کشور میزبان از تیم های ایرانی را مشخص کند و هم ایران کشور میزبانی از تیم های عربستانی.

گروه بندی بازی ها هنوز مشخص نشده اما همگروهی تیم های ایرانی و عربستانی در بازی های غرب محتمل است و باشگاه های ایرانی و عربستانی باید از هم اکنون باید مشخص کنند در چه کشوری میزبان هم خواهند بود.

زمان به سرعت برای ایرانی ها در حال سپری شدن است. سه ماه پیش از شروع بازی ها باید تیم های راه یافته استادیوم های میزبان را معرفی کنند. برگزاری بازی در کشورهای ثالث تیم های ایرانی و عربستانی را با دردسر مواجه کرده است به این خاطر که باید در جدال با هم در کشور بی طرف به میدان بروند. یا به عبارت ساده تر دو شهر از دو کشور متفاوت را به عنوان میزبان به کمیته مسابقات معرفی نمایند.

ذوب آهن قهرمان جام حذفی اعلام کرده در ارزان ترین کشور میزبان تیم های عربستانی خواهد بود. البته ذوب آهن هنوز مشخص نکرده منظورش از ارزان ترین کشور کدام کشور است!

فدراسیون فوتبال خیلی تمایل ندارد در مورد برگزاری بازی در کشور بی طرف صحبت کند اما واقعیت این است که این نامه را دریافت کرده و به زودی باید با باشگاه های ایرانی برای تعیین کشور میزبان هماهنگی نماید.

ضمن اینکه عدم حضور در بازی ها که هر از گاهی زمزمه می شود، می تواند سهمیه ایران را در لیگ قهرمانان آسیا تهدید کند و باشگاه ها را با جرایم نقدی سنگینی مواجه نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج