۴۳۷۸۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فاکس‌کان آیفون را در آمریکا تولید می‌کند

شرکت فاکس‌کان که گوشی‌های آیفون را در کشور چین تولید می‌کند، قصد دارد در آمریکا هم کارخانه‌ای برای تولید این محصولات تاسیس کند. در چند وقت گذشته حرف و حدیث‌های زیادی بر سر ساخت گوشی‌های آیفون در آمریکا شنیده بودیم و حالا به نظر می‌رسد که این موضوع روند جدی‌تری به خودش گرفته است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت فاکس‌کان که گوشی‌های آیفون را در کشور چین تولید می‌کند، قصد دارد در آمریکا هم کارخانه‌ای برای تولید این محصولات تاسیس کند. در چند وقت گذشته حرف و حدیث‌های زیادی بر سر ساخت گوشی‌های آیفون در آمریکا شنیده بودیم و حالا به نظر می‌رسد که این موضوع روند جدی‌تری به خودش گرفته است.
فاکس‌کان آیفون را در آمریکا تولید می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Bloomberg شرکت فاکس‌کان در حال ارزیابی شرایط برای سرمایه‌گذاری در کشور آمریکا است. البته هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این موضوع منتشر نشده و باید تا چند ماه دیگر منتظر بمانیم. هنوز مشخص نیست که فاکس‌کان قصد دارد چقدر برای تاسیس کارخانه‌ی جدید در آمریکا سرمایه‌گذاری کند و چقدر شغل به وجود بیاورد. البته احتمال دارد که فاکس‌کان بخواهد در کارخانه‌ی جدیدش چیزی‌های دیگری به‌ جز آیفون هم تولید کند.

البته از آنجایی که تمام قطعات آیفون خارج از آمریکا درست می‌شوند، تولید آن‌ها در این کشور می‌تواند باعث افزایش قیمت این محصول هم بشود. به هر حال تولید یک محصول در آمریکا هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت. هنوز دو شرکت اپل و فاکس‌کان در این‌باره چیزی به صورت رسمی نگفته‌اند و مشخص نیست که این اتفاق کی رخ می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج