جاباما
۴۳۷۸۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هرگز فکر نمی کردم دایی چنین تیمی درست کند

کمالوند: تاکتیک هر دو تیم بزن زیرش بود

سرمربی گسترش فولادی ها معتقد است زمین بد ورزشگاه تختی تهران باعث شد تا کیفیت دیدار این تیم در برابر نفت در حد بازی های محلی پایین بیاید.

ورزش سه: فراز کمالوند پس از بازی تیمش در برابر نفت و به دست آوردن یک تساوی خارج از خانه، در نشست مطبوعاتی گفت: متاسفانه زمین ورزشگاه تختی به هرچیزی شبیه است به غیر از زمین فوتبال و همین موضوع باعث شده بود تا این بازی بیشتر به بازی های محلی شبیه باشد. متسفم که ما هنوز استاندارهایی برای برگزاری برگزار یک بازی آبرومندانه نداریم.

سرمربی گسترشی ها درباره بازی گفت: ما می‌توانستیم هر سه امتیاز را بگیریم ولی باید اعتراف کنم که تیم نفت بسیار باکیفیت بازی کرد، من هرگز تصور نمی کردم علی دایی در زمان کم، چنین تیمی را آماده کند. البته متاسفانه فوتبال امروز نه جذابیت داشت نه کیفیت. تیم‌ها هم فوتبال بزن زیرش را در دستورکار خود داشتند.

کمالوند: قرعه بدی در لیگ به ما خورده است و چند هفته بازی سنگین و حساس پشت سر هم داریم اما معتقدم روزبه‌روز بهتر می‌شویم.

او درباره تعویض خلعتبری و علت تعویض او گفت: به خاطر خطا و گل خوردن نبود، شانس او بود که توپ درون دروازه رفت، تعویضش هم بعد از آن بود. خلعتبری امروز یکی از بازیکنان خوب ما بود.

کمالوند درباره بازیکنان دیگری که از گسترش فولاد لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، گفت: بازیکنان ما روزبه‌روز بهتر می‌شوند و روبه جلو می‌روند،‌ اگر همین روند را ادامه دهند چند نفر دیگر هم به تیم ملی دعوت می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج