۴۳۷۹۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماتا: از سبک بازی خودم لذت می برم

هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد معتقد است کماکان همان بازیکنی است که آقای خاص در زمان هدایت چلسی او را نیمکت نشین کرد و سپس نامش را در لیست فروش قرار داد.

وب سایت نود: ژوزه مورینیو سرمربی اسبق تیم های رئال مادرید و اینتر ایتالیا، در سال ۲۰۱۳ در بازگشت دوباره به استمفورد بریج خوان ماتا بازیکن محبوب هواداران چلسی را نیمکت نشین کرد و پس از مدتی در همان اولین پنجره نقل و انتقالات زمستانی، این بازیکن را به شیاطین سرخ واگذار کرد.

با انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی منچستر یونایتد در ابتدای فصل جاری، بسیاری از هواداران و اهالی فوتبال انتظار داشتند که این مربی پرتغالی بار دیگر همین رفتار را با خوان ماتا هافبک بازیساز اسپانیایی این تیم داشته باشد اما خوان ماتا بر حضورش در جمع منچستری ها اصرار داشت تا اینکه خود را به عنوان یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم در فصل جاری ثابت کند. با این وجود، هافبک ۲۸ ساله منچستر یونایتد معتقد است که سبک بازی او پس از پیوستن به جمع شیاطین سرخ هیچ تغییری نکرده است. وی در گفتگو با Mirror نظر خود را اینگونه بیان کرد:

همان کاری را که در چلسی انجام می دادم، حالا هم در منچستر یونایتد انجام می دهم. از شیوه بازی کردن خود راضی هستم و از آن لذت می برم. من همان بازیکنی هستم که در چلسی هم بازی می کردم اما گاهی اوقات شرایط فرق می کند.

ماتا: از سبک بازی خودم لذت می برم

بدون شک شرایطی که در تیم منچستر یونایتد دارم با شرایط من در چلسی متفاوت است.

ماتا در این فصل ۲۰ فرصت گلزنی برای هم تیمی های خود فراهم کرده و از این نظر در جمع بازیکنان تیمش بعد از پل پوگبا در رده دوم قرار دارد. همچنین این بازیکن در فصل جاری سه بار گلزنی کرده که مهم ترین آن در دیدار برابر آرسنال بود که این بازی به تساوی یک بر یک رسید. ماتا در ۶۰ درصد از نبردهای تن به تن به بازیکن حریف موفق بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج