۴۳۷۹۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علی اشکانی:

تنها دغدغه ما تغییرات قوانین کشتی فرنگی است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: ملی‌پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی از آمادگی مطلوبی برخوردارند و تنها دغدغه ما تغییر قوانین است.

خبرگزاری مهر: علی اشکانی با بیان اینکه نفرات اعزامی مشکل خاصی برای حضور در مسابقات جهانی ندارند، گفت: افشین بیابانگرد در وزن ۷۱ و یوسف قادریان در وزن ۸۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران در اوزان غیرالمپیکی به این رقابت‌ها اعزام شد که هر دوی از مدال داران جهانی هستند و سابقه حضور در این قبیل مسابقات را دارند.

وی تصریح کرد: این دو فرنگی کار، جزو پنج نفر برتر اوزان خود در جهان هستند و مطمئنا باز هم می توانند برای ما افتخارآفرینی کنند، اما با توجه به تغییر قوانین و مقررات کار سخت خواهد بود.

تنها دغدغه ما تغییرات قوانین کشتی فرنگی است

نایب قهرمان جهان در مورد تغییر قوانین و دغدغه های خاص در این رابطه تصریح کرد: تغییرات قوانین بر نتایج بدست آمده بسیار تأثیرگذار است و با توجه به اینکه کشتی گیران ما چند سال در قانون قدیم کار کرده اند و بیشتر بر فنون خاک مسلط هستند باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: برای اینکه کشتی گیران ما به طور کامل با قوانین جدید خود را وفق دهند نیاز به زمان و کار کردن بیشتر است و در کوتاه مدت نباید انتظار کسب نتیجه داشت.

اشکانی در مورد نتایج احتمالی کشتی گیران در این رقابت ها اظهار کرد: هر نتیجه ای که بدست آید را نمی توان آن را به حساب خود بگذاریم. چه زمانی که موفقیتی حاصل شود و چه زمانی که نتیجه لازم را بدست نیاوریم، چراکه زمان برای آماده سازی بسیار محدود بود. ضمن اینکه کشتی گیران ما به طور کامل با قوانین آشنایی پیدا نکرده و در تورنمنت جدی با قوانین جدید محک نخورده اند.

اشکانی درپایان خاطرنشان کرد: بیابانگرد و قادریان زحمات خود را متحمل شدند که امیدوارم در مسابقات جهانی مزد زحمات خود را بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج