۴۳۸۰۹
۳۸ نظر
۲۲۸۱۰
۳۸ نظر
۲۲۸۱۰
پ

۱۴ انسان با توانایی های شگفت انگیز!

آدم هایی هستند که قدرت ها و توانایی های عجیب و غریب و در عین حال باورنکردنی دارند. این گزارش را بخوانید تا با مشهورترین آدم هایی که این توانایی ها را دارند آشنا شوید.

ماهنامه همشهری سرنخ: به احتمال زیاد فیلم «چهار شگفت انگیز» را دیده اید. فیلمی که در آن، هر یک از قهرمانان یک توانایی عجیب و غریب باورنکردنی دارند. اگرچه در آن فیلم همه چیز در یک دنیای فانتزی و غیرواقعی به وقوع می پیوندد اما در عالم واقعیت هم آدم هایی هستند که قدرت ها و توانایی های عجیب و غریب و در عین حال باورنکردنی دارند. این گزارش را بخوانید تا با مشهورترین آدم هایی که این توانایی ها را دارند آشنا شوید.

خنده ای با قدرت ۱۱۰ دسیبل

«جیتارات وانگ سامبون» ۵۵ ساله زنی اهل تایلند است که خنده های عجیبی دارد. صدای خنده این زن تایلندی ۱۱۰ دسیبل قدرت دارد. پنج سال پیش بود که جیتارات به این قدرت شگفت انگیز خنده خود پی برد. او در پنجم جولای سال ۲۰۰۸ در مسابقه بین المللی خنده ریپلی که در تایلند برگزار شد شرکت کرد. او در این مسابقه ۱۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه بدون کوچکترین وقفه خندید و اوج صدای خنده او به ۱۱۰ دسیبل رسید. چنین اوج صدایی را هیچ کس به غیر از جیتارات در دنیا ندارد.
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!


مرد آهن ربایی

«میروسلاو ماگولا» اهل لهستان مشهور به مرد آهن ربایی است. او توانایی خارق العاده ای در شکستن نیروی جاذبه دارد. وی می تواند هر شیء فلزی را بدون اینکه به آن دست بزند از روی زمین بلندکند، در هوا به گردش دربیاورد و به بدنش بچسباند و روی یک نقطه از بدنش آن را نگه دارد. ماگولا ادعا می کند که همه این کارهای خارق العاده را با کمک نیروی ذهن خود انجام می دهد. نکته شگفت انگیز نمایش های مرد آهن ربایی این است که او وقتی اجسام را از روی زمین بلند می کند قادر است آنها را در هوا بچرخاند و تمرکز ذهنی او آنقدر بالا است که حتی وقتی شیء فلزی به بدن او چسبیده، بالا و پایین می پرد، بدون اینکه شیء از بدنش جدا شود.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
ماگولا درباره این استعداد خارق العاده اش می گوید: «وقتی سعی می کنم جسم فلزی را از روی زمین بلند کنم بدنم پر از انرژی می شود و آن موقع است که دلم می خواهد شی ای را از روی زمین بلند کنم.

مرد آهن ربایی بارها توسط دانشمندان تحت آزمایشات گوناگون قرار گرفته است تا بلکه راز توانایی او فاش شود اما هنوز هیچ پاسخ قطعی برای قدرت ذهن فوق العاده او پیدا نشده است.


سریع ترین مغز جهان

در میان تمام استعدادهایی که یک نفر ممکن است به طور ناگهانی بر اثر یک حادثه و یا یک بیماری به دست بیاورد، شکوفا شدن توانایی یادگیری زبان از همه عجیب تر به نظر می رسد. «دانیل تامیت» اهل انگلیس از مشهورترین نمونه افرادی است که توانایی ناگهانی در یادگیری زبان خارجی دارد. او نه تنها زبان ایسلندی را در هفت روز یاد گرفت بلکه قادر به صحبت کردن به ده زبان زنده دیگر دنیاست و وب سایت آموزش زبان خود را راه اندازی کرده است. تامیت در کودکی دچار حملات پی در پی صرع می شد.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
به گفته تامیت، او سه سال بیشتر نداشت که همه چیز به طرز عجیبی برای او ظاهر می شد. او اعداد را به شکل متفاوتی می دید، یعنی به شکل اشکالی رنگی، او می توانست محاسبات پیچیده ریاضی را به طور ذهنی و با سرعت بسیار زیاد انجام دهد. تامیت در سال 2004 توانست در مدت پنج ساعت 222514 عدد را که از حفظ کرده بود دوباره بازگو کند و رکوردی را به نام خودش ثبت کرد. تامیت تاکنون دو کتاب با نام های «تولد در یک روز آبی» و «در آغوش کشیدن آسمان پهناور» را نوشته که به بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده است.


قدرت توم مو

بیش از ۲۰ سال است که دانشمندان در حال مطالعه بر روی راهب های بودایی هستند. دانشمندان در تلاش هستند تا پاسخی برای توانایی های عجیب و غریب راهب ها پیدا کنند.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
«راهب مو» یکی از افرادی است که توانایی بدنی خارق العاده ای دارد. او می تواند به روش «توم مو» متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن خود را تا 64 درصد کاهش دهد و این در حالی است که متابولیسم بدن یک انسان زمانی که خواب است حداکثر ده تا پانزده درصد کاهش می یابد. همچنین راهب مو توانایی عجیب دیگری نیز دارد. او می تواند دمای انگشتان دست و پایش را تا 17 درجه بالا ببرد. هر چند دانشمندان مطالعات زیادی روی این راهب و دیگر راهب هایی که توانایی چنین کاری را دارند انجام داده اند اما هنوز پاسخی برای چگونگی بالا بردن دمای بدن و یا کاهش سوخت و ساز بدن راهب ها پیدا نکرده اند.


مرد بی درد

«تیم کریدلند» یکی از اعضای سابق سیرک «جیم رز» بود و اکنون نمایش های سرگرم کننده ای را برای مردم اجرا می کند.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!

«تیم» متخصص در قورت دادن شمشیر، راه رفتن روی آتش، خوابیدن روی تختخواب میخی، سوراخ کردن بدن و عبور دادن جریان برق از خود است. تیم ادعا می کند به دلیل اینکه بر ذهن خود می تواند غلبه کند قادر به اجرای همه این نمایش های خطرناک و در عین حال دردناک است. با تحقیقاتی که دانشمندان روی این مرد انجام داده اند معلوم شده که بدن او دچار جهش ژنتیکی شده که باعث می شود درد را مانند انسان های معمولی احساس نکند. البته این بدان معنا نیست که تیم به هیچ عنوان حس لامسه ندارد. او به خوبی گرما و سرما را حس می کند اما به دلیل نقص در کارکرد گیرنده های سلول های عصبی، مغز او قادر به تشخیص درد نیست.


تقویم انسانی

«جیل پرایس» شش سال پیش با عصب شناسی به نام «جیم مک گا» در دانشگاه کالیفرنیا تماس گرفت و گفت: «من یک مشکل اساسی دارم. من هر اتفاقی که در زندگی ام افتاده را به یاد دارم.»

از اینجا بود که ماجرای زندگی عجیب جیل آغاز شد. این زن میانسال تا سن ۴۳ سالگی زندگی اش هیچ چیز را فراموش نکرده بود.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!

با شنیدن این خبر، مک گا و دیگر محققان دانشگاه شروع به انجام آزمایشات روی جیل و حافظه غیرقابل کنترل و اتوماتیکش کردند. نتیجه آزمایشات نشان داد که حافظه جیل هیچ روزی از سال های عمرش را فراموش نکرده است. به عنوان مثال اگر از او تاریخ روزی از 25 سال اخیر زندگی پرسیده می شود او دقیقا توضیح می دهد که در آن روز چه اتفاقی افتاده است و عجیب تر اینکه جیل آب و هوای آن روز را نیز به خاطر دارد. به دلیل اینکه ذهن جیل هیچ چیز را نمی تواندفراموش کند، به او لقب «تقویم انسانی» داده اند.


مرد یخی

لوئیس گوردون پوگ تنها شناگری است که در بزرگترین اقیانوس های جهان شنا کرده است اما این علت مشهور شدن وی نیست. پوگ در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷، یک کیلومتر در آب های قطب شمال شنا کرد. هر چند باور کردن این موضوع مشکل است اما او می تواند پیش از پریدن در آب های یخ زده با دمای منفی ۱/۷ درجه سانتیگراد، دمای بدنش را به یک و نیم درجه سانتیگراد برساند. وقتی او در آب های قطب شمال شروع به شنا کرد دمای بدنش به منفی ۹۱ درجه کاهش یافت. پوگ با وجود قهرمان بودن، از یک حیوان بسیار می ترسد و آن خوک آبی است.
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!


ماشین حساب انسانی

در کره زمین افراد بسیاری هستند که بدون نیاز به ماشین حساب و یا نوشتن روی کاغذ می توانند مسئله های ریاضی را در ذهن خود حل کنند. در بین همه این انسان ها «اسکات فلانسبرگ» از همه سرشناستر است تا جایی که به او لقب سریع ترین ماشین حساب انسانی را داده اند. اسکات نه تنها می تواند مسئله های ریاضی را حل کند بلکه سرعت او در حل این مسئله ها بی نظیر است.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
اسکات در این زمینه رکورددار است. او سریع ترین فردی است که می تواند یک عدد را در عرض پانزده ثانیه چندین بار با خود عدد جمع بزنند. سریع ترین ماشین حساب انسانی نه تنها می تواند اعداد را جمع بزند بلکه در ضرب، تقسیم و گرفتن ریشه اعداد نیز سرعتی باورنکردنی دارد.


رقیب یویو

«هیرویوکی سوزوکی» متخصص در بازی یویو است. او مهارت بسیار زیادی در مهار کردن یویو دارد به طوری که ۴ بار در مسابقات جهانی قهرمان شده است. سال ۲۰۰۱ سوزوکی در مسابقات قهرمانی یویو شرکت کرد و این نخستین باری بود که توانایی خارق العاده خود را به دنیا نشان می داد.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
وی تنها فردی است که می تواند یویو را با سرعت خارق العاده ای در دستش حرکت دهد. نام سوزوکی تاکنون دو بار در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. نخستین بار او در نوزدهم دسامبر 2009 در مدت سی ثانیه، 62 بار یویو را با سرعت بالایی چرخاند و رکورددار شد.

سوزوکی دومین رکورد خود را 28 آوریل 2011 به ثبت رساند. او در این رکوردزنی، سریع ترین زمان انداختن یک سکه از پشت گوش 15 نفر با استفاده از حرکات یویو را به نمایش گذاشت.


مرد یخی ۲

«ویم هوف» اهل هلند یک رکورددار در ماجراجویی است. او توانایی خارق العاده ای در تحمل سرما دارد و برای همین لقب «مرد یخی» را به او داده اند. ویم هوف ۱۸ رکورد در رابطه با حمام یخ گرفتن را به نام خود ثبت کرده است. او در آخرین رکوردزنی خود سال ۲۰۰۸، یک ساعت و سیزده دقیقه و چهل و هشت ثانیه در یخ خوابید و با شکستن رکورد پیشین خود، نامش را دوباره در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

وقتی از ویم پرسیدند که او چگونه قادر است سرمای بیش از حد را تحمل کند، وی با خنده پاسخ داد: «با قدرت ذهنی ام ترموستات بدنم را روشن می کنم تا گرم شوم.» مرد یخی برای اینکه به چنین توانایی خارق العاده ای دست یابد ۳۰ سال در سرمای طبیعی تمرین کرد.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
ویم ادعا می کندکه با کمک تمرکز و مدیتیشن می تواند روی سیستم عصبی خود کنترل داشته باشد. در پی این ادعا زمانی که او در حال تمرکز کردن بود، پزشکان آزمایشات زیادی روی او انجام دادند. در طول این آزمایش، فعالیت مغزی، فعالیت سیستم عصبی و همچنین گردش خون ویم مورد اندازه گیری قرار گرفت.

نتیجه آزمایشات اینطور اعلام شد که ترشح هورمون کورتیزول در بدن ویم بیشتر از یک فرد عادی است. پزشکان بر این عقیده اند که آزاد شدن بیش از حد این هورمون در بدن وی فعالیت سیستم عصبی را کاهش می دهد از طرفی پاسخ سیستم ایمنی بدن مرد یخی تا ۵۰ درصد نسبت به یک فرد عادی کاهش می یابد و برای همین وی نسبت به افراد معمولی کمتر احساس سرما می کند.


مرد ماراتنی

مجله تایمز نام «دان کارنازیس» را در ردیف صد انسان تاثیرگذار در جهان آورده است. همچنین مجله «فیتنس من» او را مرد شماره یک در آمادگی جسمی خوانده است. دان تا سی سالگی هرگز به صورت حرفه ای دویدن را تجربه نکرده بود اما وقتی به این سن رسید تصمیم به دویدن گرفت و برای نخستین بار 48 کیلومتر را بدون وقفه دوید و تا به امروز که پنجاه سال دارد همیشه رکوردهای دویدن او بیش از حد معمول بوده است.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
در بین دویدن های طاقت فرسای دان، ماراتن سال 2005 او از همه مشهورتر است. او در این سال 563 کیلومتر یعنی سه شبانه روز کامل بدون توقف دوید. وی در مسیر دویدن از دره مرگ با گرمای 120 درجه فارنهایت عبور کرد و به منطقه ساوت پول با دمای 40 درجه رسید و در تمام این مدت بدون اینکه لحظه ای استراحت کند می دوید. دان تاکنون 50 ماراتن را در 50 ایالت در مدت 50 روز به نمایش گذاشته است.


صدای دست بلند
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
«ژانگ کوآن» پیرمردی اهل چین است که امیدوار است نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسد. دست های ژانگ، توانایی خارق العاده ای در ایجاد صدا دارد. وقتی ژانگ دست هایش را به هم می زند صدای بلندی تولید می کند که برابر با صدای تولید شده توسط هلی کوپتر است. آزمایش روی دست زدن ژانگ نشان داد که او قادر به تولید 107 دسیبل صداست و این میزان تنها سه دسیبل کمتر از صدای پره های هلی کوپتر است. جالب اینجاست که اداره حفاظت از محیط زیست چین اعلام کرده است که اگر ژانگ برای سرگرمی دست هایش را به هم بزند به دلیل آلودگی صوتی که ایجاد می کند دستگیر خواهد شد. ژانگ کوان چندی پیش به دلیل عارضه مغزی در خانه اش درگذشت.


مرد الکتریکی

«اسلاویا پاتجیک» یکی از شگفت انگیزترین انسان های روی زمین است. بدن او قادر است تا دو هزار ولت جریان الکتریسیته را تحمل کند.

دستان اسلاویا اگر با لامپ های حبابی برخورد کند، لامپ ها روشن خواهندش د و عجیب تر اینکه او می تواند با جریان الکتریسیته ای که از بدنش عبور می دهد یک سوسیس را کباب کند. از جمله کارهای شگفت انگیزی که اسلاویا می تواند انجام دهد این است که خود را به جریان برق متصل کند و آب سرد را جوش بیاورد.
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!

آزمایشات روی بدن اسلاویا نشان می دهد روی سطح بدن افراد معمولی مرطوب است و برای همین دچار برق گرفتگی می شوند اما چون سطح پوست اسلاویا بسیار خشک است از این رو جریان الکتریسیته نمی تواند وی را دچار برق گرفتگی کند.


مردی با گردنی قوی

«جان ایوانز» یکی از خارق العاده ترین انسان های روی کره زمین است. او قادر است اجسام بسیار سنگینی را روی گردنش نگه دارد. نمایش های این مرد انگلیسی همیشه تماشاچیان را شگفت زده می کند. به گفته جان برای اینکه او بتواند اجسام سنگین را روی گردنش نگه دارد قدرت، دقت و اراده را با هم تلفیق می کند. سنگین ترین جسمی که تاکنونایوانز موفق شده بلند کند یک اتومبیل مینی کوپر 162 کیلوگرمی است که به مدت پانزده ثانیه آن را روی گردنش نگه داشته است. ایوانز 33 رکورد گینس را به نام خود ثبت کرده است.
 
14 انسان با توانایی های شگفت انگیز!
همه اجسامی که ایوانز با سرش آنها را بلند می کند روی یک یدک کش چهار متر و 26 سانتیمتری قرار می گیرد. ایوانز به زیر جسم سنگین می رود و با سر خود نقطه مناسب برای بلند کردن اشیا را پیدا می کند. سپس چند نفس عمیق می کشد و در فرصت مناسب اجسام را با گردنش بلند می کند. این کار بسیار خطرناک است زیرا کوچکترین اشتباه باعث شکسته شدن گردن ایوانز می شود و از این رو هماهنگی بین تکان های جسم و بدن ایوانز نقش مهمی را ایفا می کند.

در آزمایشاتی که روی بدن ایوانز انجام شد، پزشکان و متخصصان به این نتیجه رسیدند که ماهیچه ها و ساختار بدنی ایوانز نسبت به یک انسان معمولی بسیار متفاوت است و برای همین است که می تواند چنین اجسام سنگینی را روی گردنش بلند کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتولید !!!!!!!!!!!

      "به تولید" درسته نه بهتولید !

      ( مکان : صدای دست بلند - خط سوم زیر عکس )

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :)

    • man

      خبر جالب و خوبی بود دستتون درد نکنه.

    • نگین

      پس پی ببریم به قدرت خداوندی

      پاسخ ها

      • amir13

        تا بحال پی نبرده بودی!

    • مهدی کاظم زاده

      آقا سایتتون حرف نداره

    • ستاره شبخت

      به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی......

      پاسخ ها

      • منشور

        باش تا صبح دولتت بدمد
        ..... میدمد
        ....آره میدمد

    • سردار

      سلام. واقعا خیلی جالب بود .

    • شیوا

      عجباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا/؟/؟؟/؟/؟؟/؟؟/

    • اردوان حیدری

      واقعا خیلی خیلی جالب و شگفت انگیز بود

    • اردوان حیدری

      واقعا خیلی خیلی جالب بود

    • اردوان حیدری

      واقعا خیلی خیلی عالی بود

    • بدون نام

      اوه یعنی میشه مخه منم مثل اون کار کنه

    • pourya

      عالی بود

    • توحید

      همشون واقعی هستند

    • بدون نام

      ممنون از زحماتتون، خیلی عالی و جالب بود

    • بدون نام

      ممنون از زحماتتون، خیلی عالی و جالب بود

    • فاطمه

      خیلی جالب و باورنکردنی

    • Mehdi

      مرسی , خیلی عالی بود

    • شکوفه

      bahal bod mrci

    • محمد

      عالی بودعالی هرچی بگم کمه واقعامچکرم اززحماتتون ازاین سایتازیادبزاریدخیلی‌ واس من جالب بود

    • قدرتمند

      سلام من یه دختر 13 ساله هستم زبان حیوانات بعضی بچه های نوپا و ادم هایی که نمیخوان حرف بزنن رو از رو چشماشون بفهمم وگیاها رو هم با لمس برگ هاشون ولی بیشتر دوس دارم با حیوون ها حرف بزنم چون از رو صداشون میفهمم چی میگن ولی نمیدونم چطور این قدرت تقریبا وشاید بی همتا رو تقویت کنم خواهشا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • نیما

        منم یه قدرت خواس دارم من میتونم در عرض 1 قیقه تعداد بیشماری دستشویی شماره 2 بکنم

      • لیلا

        با مدیتیشن تقویتش کن

    • بدون نام

      واقعا جالب بود.احسنت

    • بدون نام

      خیلییییییییییییییی جالب و شگفت انمگیز بود مچکرم

    • علیرضا

      سلام من والیبالیست هستم و توانایی پرش بالایی دارم وومن من در عرض سه روز با تمرین خیلی کم در حد دو ساعت تونستم پرش خود را از 43 سانتی متر به 75 سانتی متر برسونم قبل از تمرینات من دستم به زور ارتفاع 268 سانتی متر را لمس میکرد و الان میتوانم ارتفاع 300 سانتی متری را لمس کند و من چند ماه است تمرین نکردم و الان میخواهم تمرین کنم باید ببینم تا آخر سال 97 میتونم پرش خود را به 400 سانت برسونم به نظر من این هم میتواند توانایی خارق العاده ای باشد پس شما هم به سمت کاری که به آن علاقه دارید بروید پس شما هم میتوانید راه ده ساله را در سه ماه یا کم تر بروید.

    • مهرداد

      20

    • زینب

      خبلی جالب بود

    • مانی

      واقعا عالی بود ممنون

    • Mahsa

      عالی غیر قابل باور من که خیلی هیجان زده شدم

    • ملی

      سلام من میتونم اتفاقات ایندم رو ببینم .اینم میتونه یه ویزگی خاص باشه ؟این سوال چند وقته ذهنمو درگیر کرده

      پاسخ ها

      • lAlil

        اره میشه، اگه این کامنتو پیش بینی کرده بوده باشی یه نکته که میتونه مهم باشه بت میگم، تو درواقع داری خاطرات زندگیه قبلیتو به یاد میاری و متاسفانه داری همون مسیر زندگیه قبلیتو طی میکنی ، این توانایی قصد داره بت بگه قبلا بودی نتونستی به هدفی که باید برسی ، برسی، و الان با یادآوری زندگی قبلت میخواد مانع ادامه دادن مسیر زندگی قبلیت شه، به مرور متوجه میشی دایره اطلاعاتیت هم بدون اینکه مثلن قبلن بشون برخورده باشی درحال زیاد شدنه، مثلن در مورد چیزایی میتونی بگی که حتی نمیدونی قبلا جایی به صورت کتاب بیان شده ، و این درواقع دانشت توی جسم های قبلته، توی چرخه های زمانی قبلت، البته الان هم به غیر این جسمت توی همین زمین هسی ، منظورم جهان موازی نیست! چیزی فراتره، اگه برات جلب انگیزه کرد صحبتم ، نظرتو بنویس البته برای اینکه کسی جای من جواب نده بت حرفمو با یه کلمه تموم میکنم
        لولکیوس

    • لیلا

      آقای ALI ، من هم در زندگی قبل به قتل رسیدم و متاسفانه قبل از ورود به زندگی جدیدم برنامه ریزی کرده بودم که در ساعت معینی و با یک اتفاق مشخصی حافظه روحم فعال بشه و قتل را به یاد بیارم ، حالا من موندم با یک روح قدرتمند که دنبال قاتلش میگرده به همین علت روحم از من می خواد که به زندگی قبلی و خانواده قبلی اش برگردم

      پاسخ ها

      • lAlil

        دقت کن که مجموعه روح شما در جریانه نه تنها توی جسم الانت بلکه همزمان توی جسمهایی دیگه توی همین دنیا، اون قتل دو حالت داره، حالت اول و اصلی قتل در زمان حال رخ داده و با فاصله ای نه چندان زیاد از شما، ینی جسمی دیگر از روحتون به قتل رسیده و ارتباط توی چرختون ایجاد شده و حسش کردین، که کاملا یک امر طبیعی در منطق لولکیوس هست، و به معنی دنبال قاتل گشتن نیست، بلکه به معنی یک مرحله به بالاتر توی مجموعه مادر روحتون رفتنه،و جای جسم قبلی رو کرفتین، اما حالت دوم، قتل در گذشته دور رخ داده، این دو حالت داره، حالت اول روح شما به سطحی از انرژی رسیده که قسمتی از حافظش به یاد اومده، و به معنی دنبال قاتل گشتن نیست، بلکه به معنی توقف طرز بردگی زندگی قبل بیداریتون هست، این بحث بسیار طولانیه، حالت دوم، اگه دنبال تلافی باشه دیگه یادآوری از گذشته و جسم های دیگش رخ نمیده، باز این مبحث طولانیه، در صورت انتشار کامنتم توضیح میدم هرچند دوباره با کلمه لولکیوس تمومش میکنم
        لولکیوس

      • lAlil

        ادامشو بگم، توی حالت اول که توقف طرز بردگی چرخه قبل گفتم، گاه نشونه هایی از عدم تلافی هس، اگه فاصله الانت با چرخه قبلت طولانی باشه،عملا به معنی تکیه به یادآوری ها، و ثبتشون و ثبت اطلاعات پیش رو برای چرخه بعدت هس، اگه فاصله مکانی تا چرخه قبل کوتاه باشه، به معنی پیدا کردن اطلاعاتی هس که توی جسم همزمانت ثبت کردی و ادامه دادن بشون هست، اگه صداقت داشته باشی تا الان، از اونجایی که به چرخه من خوردی چندین احتمال هس، یکی اینکه قسمتی از چرخه هم هستیم، از یک مجموعه،از اونجایی که من به ثبت اطلاعات از وقت بیداریم پرداختم و چند وقته درحال ایجاد ارتباط با جسمهای روح مجموعه خودمم، این یه تلاقی بزرگه، اینا همش منطق لولکیوس هس، اما هدف از این مجموعه ها چیزی بسیار فراتره و اینم بگم همه افراد عضو مجموعه هایی هسن اما بیدار شده و بیدار نشده، از بین رفته و از بین نرفته، برده شده و مستقل، انتظار اینکه کامل متوجه منظورم شین ندارم، و از صحبتام فقط میخوام قسمتی از مطالعاتمو در میون بزارم شاید مفید واقع شه چون فلسفه لولکیوس نیاز داره از ابتدا یادگیری شه بازم با کلمه لولکیوس تمومش میکنم
        لولکیوس

    • مهدی

      سلام. علی جان خیلی حرف برای گفتن دارم اما نمیدونم چطور بت بگم یا از کجا شروع کنم ، اینو میگم که من از چند ساعت پیش توی بدنم یه انرژی خاصی رو حس کردم و مطمعنم که این حس واقعیه و وقتی بیشتر بش فکر کردم و الان نزدیک ۲ ساعته دارم بش فکر میکنم توی مغزم باز حس هایی دیگه دارم که فکر میکنم قدرت هستند اما نمیدونم چه قدرتی و وقتی به کسی میگم یا گوش نمیده یا براش مهم نیست اگه میشه کمکم کن ممنون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج