جاباما
۴۳۸۱۱
۱ نظر
۵۰۲۷
۱ نظر
۵۰۲۷
پ

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

یکی از تفریحات دوران کودکی ما که شادی هیچگاه آن را فراموش نکنیم رفتن به پارک های تفریح و استفاده از دستگاه هایی مانند تاب و سرسره است چرا که لحظات شیرینی را برای ما فراهم می کرد.

مشرق: یکی از تفریحات دوران کودکی ما که شادی هیچگاه آن را فراموش نکنیم رفتن به پارک های تفریح و استفاده از دستگاه هایی مانند تاب و سرسره است چرا که لحظات شیرینی را برای ما فراهم می کرد.

سر خوردن و لذت بردن از بازی روی تاب یکی از سرگرمی های دوران کودکی هر انسانی است که شاید دیگر هیچوقت تکرار نشود. یکی از وسایلی که در دوران کودکی طرفداران بسیار زیادی داشت سرسر بود که معمولا صفی طولانی همیشه در پشت آن وجود داشت. این روزها سرسره ها به محلی برای جذب توریست تبدیل شده اند و مدل های ترسناک و یا منحصر به فرد آن ها سالانه افراد زیادی را به سمت خود می کشاند.

سرسره در فرودگاه

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

یکی از جالبترین طرح هایی که برای سرسره ها ارائه شده است را می توان در فرودگاه سنگاپر دید. این سرسره ها از دو بخش کوتاه و بلند ساخته شده اند و بلندترین سرسره این فرودگاه نزدیک به ۲۰ متر ارتفاع دارد که بلندترین سرسره در فرودگاه های کل دنیا و البته بلندترین سرسره سنگاپور نام گرفته است. سرسره دوم البته تنها ۸ متر ارتفاع دارد و بیشتر بچه ها از آن استفاده می کنند. سرسره بلندتر صبقه سوم فرودگاه را به طبقه اول متصل می کند.

ترسناک ترین سرسره دنیا

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

برزیل کشوری است که مرم آن علاقه خاصی به سرسره دارند و البته ترسناکترین آن ها نیز در این کشور قرار گرفته است. این سرسره در یکی از بزرگترین پارک های آمریکای جنوبی نصب شده است و نزدیک به ۴۱ متر ارتفاع دارد. این ارتفاع تقریبا برابر با یک ساختمان ۱۴ طبقه است. این سرسره با این ارتفاع شما را تنها در ۵ ثانیه به پایین مسیر می رساند و همچنین سرعتی که افراد روی آن دارند نزدیک به ۱۰۵ کیلومتر بر ساعت است.

بلندترین سرسره دنیا

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

ژاپن کشوری است که بزرگترین سرسره دنیا را در دل خود قرار داده است. این سرسره نزدیک به ۸۰ متر ارتفاع دارد و نمایی متفاوت را از منطقه "کیشیو" را نشان می دهد. بسیاری از افرادی که از این سرسره استفاده کرده اند از ترسناک بودن آن می گویند و این که سوار شدن در این سرسره بسیار بلند حس متفاوتی را به افراد القا می کند.

راه پله سرسره ای

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

"الکس میچالیس" طراح انگلیسی است که یکی از جالب ترین سرسره های دنیا را طراحی کرده است. سرسره او تنها تفاوتش آن است که در خانه و کنار راه پله اتاق کودکان نصب شده است. او این سرسره را برای فرزندانش طراحی کرده است و البته می گوید آن را به گونه ای طراحی کرده است که هه بتوانند استفاده کنند. سرسره خانه او یکی از معروف ترین ها در دنیا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      اوف اوني كه تو برزيله چه حالي ميده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج