۴۳۸۱۸۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

ساخت دستگاه «چیدمان سنگ فرش» در ایران

دستگاه مکانیزه "چیدمان سنگ فرش"برای نخستین‌بار در کشور توسط یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان ساخته شد.

خبرگزاری ایسنا: دستگاه مکانیزه "چیدمان سنگ فرش"برای نخستین‌بار در کشور توسط یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان ساخته شد.

یاسر چیتگر کاخکی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، اظهار کرد: شرکت ما با به‌کارگیری نیروهای متخصص، در راستای اقتصاد دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت دستگاه مکانیزه چیدمان سنگ فرش برای اولین‌بار در کشور شده است.

وی افزود : این پروژه با هدف تبدیل حالت چیدمان دستی به حالت مکانیزه طراحی و ارائه شده است که زمان، هزینه و اتلاف انرژی را کاهش می‌دهد و در مجموع با استفاده از این دستگاه راندمان کاری افزایش می‌یابد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: دستگاه مکانیزه چیدمان سنگفرش با پیشرفته‌ترین سیستم کارکرد و با قدرت مانور بالا قادر است، روزانه ۸۰۰ متر مربع با کیفیت خروجی مورد تائید را در طرح‌ها و اشکال مختلف اجرا کند.

چیتگر کاخکی خاطرنشان کرد: از دیگر مزایای دستگاه می‌توان به استفاده از برق شهری و یا ژنراتور تک‌فاز به عنوان منبع تغذیه، تعمیر و نگهداری با هزینه پایین و کاربری آسان اشاره کرد.

وی گفت: این شرکت با هدف طراحی و ساخت ماشین آلات خدمات نوین شهری و راهسازی، با اتکاء به دانش و تجربه در راستای تولید محصولات با تکنولوژی بالا و همگام با متد روز دنیا در عرضه تولید و صنعت داخلی از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره برگزاری نمایشگاه پژوهش و وفناوری استان خراسان رضوی، یادآور شد: حضور در نمایشگاه‌های تخصصی علمی و پژوهشی در پیشبرد اهداف شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعيد

      لطفا بياريد اين چاله وچاه خيابونا تعمير کنيد .پيش کش

    • بدون نام

      دیر اختراع کردی داداش بدرد زمان قاجار میخورده که گذشته پس بذار تا عتیقه بشه..الان کجا در ایران سنگفرش میکنن که بیاد کمک؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دروغ نگید . بگید مونتاژ کردیم . ان هم نوع قدیمیش

    • بدون نام

      چه عجب؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج