۴۳۸۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کروش رفت چون مادرش بیمار بود

ویلیام آتشکده؛ شکار جدید کارلوس؟

مسافرت ۲۰ روزه کارلوس کروش به اروپا جنجالی شد برای فوتبال ایران. سرمربی تیم ملی آیا یک مربی پروازی است؟

خبرآنلاین: مسافرت ۲۰ روزه کارلوس کروش به اروپا جنجالی شد برای فوتبال ایران. سرمربی تیم ملی آیا یک مربی پروازی است؟

ساعاتی بعد از سفر کارلوس کروش به اروپا موج انتقادات به مرخصی های بلند مدت سرمربی تیم ملی آغاز شد. کارلوس کروش که دستیارانش در تهران هستند و همه چیز را زیر نظر دارند ، بعد از سفر همسرش به تهران همراه با او به پرتغال برگشت تا قبل از اردوی تیم ملی در امارات ، اروپا باشد. کارلوس سفری چند منظوره دارد . دیدار با خانواده در کنار ملاقات با ۳ لژیونر اروپایی در کشورهای مختلف اروپایی . او که بار قبل در ژانویه سری به دژاگه زده بود این بار می خواهد با شجاعی و داوری دیدار کند و البته هدفش شکاری جدید برای تیم ملی است از میان دو رگه ها. کارلوس این بار هم به سوئد می رود. او بار قبل نتوانسته بود امین نظری ۲۲ ساله را ترغیب کند تا به تیم ملی ایران بیاید و مثل برادرش امید ملی پوش شود. این بار اما هدف سفر دیدن بازی و گفت و گو با بازیکن جوان دیگری است به اسم ویلیام آتشکده. پسر ۲۰ ساله ای که در لیگ دوی این کشور بازی می کند. ویلیام فصل قبل برای تیمش ۱۲۰۰ دقیقه بازی کرده و ۶ گل زده بود. حالا در شروع فصل جدید دسته دوم سوئد ، کارلوس می خواهد عملکردش را از نزدیک ببیند و با شرایطش آشنا شود تا شاید این بازیکن هم در امتداد حضور قوچان نژاد ، دژاگه و دانیل داوری ، ملی پوش شود. بازیکنی که طرح نامش می تواند موج جدید انتقادات مربیان داخلی را به همراه داشته باشد. اگرچه با حضور دژاگه و قوچان نژاد تیم ملی بهتر گل می زند و تازه پای رضا هم به گل باز شده اما دعوت از بازیکنی که در لیگ دوی شوئد بازی می کند ، می تواند منتقدان سرمربی را دوباره به گود بیاورد برای انتقاد.

برای فدراسیون اما مهمتر از هر چیز پاسخ دادن به ماجرای مرخصی های طویل المدت کارلوس است. مهدی محمد نبی بلافاصله به دلیل مرخصی های ۲۴۰ روزه کارلوس پاسخ داد و آنها را به ۳ بخش تقسیم کرد. کارلوس که سالی ۵۰ روز مرخصی رسمی دارد ، در دو سال این ۲۴۹ روز را در قالب سفر های ملی و اردو ها ، ماموریت های کاری و مرخصی های شخصی رفته . نبی اصرار داشت که این تعطیلات کارلوس به هیچ وجه خارج از عرف نبوده اند. او در این باره به خبرآنلاین هم می گوید:« او فعلا رفته به مادرش سر بزند. مادرش کسالت دارد و قرار است عمل جراحی داشته باشد. پس از این هم او سری خواهد زد به لژیونرهای اروپایی مان. البته کارلوس می خواهد یک بازیکن جدید را هم در دور جدید سفرهایش ببیند»

بازیکنی که در لیگ سوئد بازی می کند ، فدراسیون قرار نیست نامش را بگوید و دبیر فدراسیون تنها درباره اش می گوید:« مهاجمی است که در سوئد بازی می کند. سرمربی تیم ملی مدتی است که بازی هایش را زیر نظر داشته و حالا تصمیم دارد به اردو دعوتش کند.»

مهاجمی که به احتمال فراوان کسی نیست غیر از ویلیام آتشکده. کارلوس با دعوت از او باید موج جدیدی از انتقادات را با خود همراه کند اما تجربه موفق گوچی و دژاگه سبب شده تا بیشتر بتوان به دید فوتبالی کروش اعتماد داشت.

و کارلوس که حالا متهم است به مربی پروازی بودن ، باید در این سفر دقت داشته باشد تا انتخابش، بهترین انتخاب شود. کروش که در مقایسه با خولیو ولاسکو ، روزهای بیشتری در تهران است ، شاید اگر نتایجی شبیه به والیبال می گرفت ف این قدر با هر سفرش فدراسیون فوتبال را به گوشه رینگ نمی فرستاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج