۴۳۸۲۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علم الهدی: در فتنه ۸۸ به رهبر انقلاب توهین کردند

در فتنه ۸۸ ناجوانمردی با مقام معظم رهبری صورت گرفت. از سویی ادعای تقلب داشتند اما به مجری انتخابات و رقیب کاری نداشتند و به رهبر معظم انقلاب توهین کردند؛ آنچه برای ما لازم بوده، تنها و تنها داشتن بصیرت است، بصیرت و رهبرشناسی و جریان شناسی را باید در دستور کار قرار دهیم.

خبرآنلاین: امام جمعه مشهد گفت: همه عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رنگ و جلوه استکبار ستیزی آن است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: جلوه نظام به این نیست که روزی سیاسیون با دشمنان امام زمان (عج) دست به دست هم دهند و به وسیله آن در این جامعه مدیریت کنند.

وی اظهار کرد: ملت ما تجربه داشته و می داند اگر پرده ها برداشته شود، خاصیت درندگی و نکبت زدگی باطنی استکبار آمریکا واضح تر می گردد.

وی گفت: نمونه روشن شدن نکبت زدگی باطنی استکبار آمریکا، برجام و آخرین مصوباتی است که سناتورهای آمریکا با کمال وقاحت تنظیم کردند.

اهم اظهارات امام جمعه مشهد را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید:

*برخورد امروز آمریکا در مواجهه با ملت مسلمان سابقه تاریخی دارد، حضرت امام حسن (ع) ترک جنگ کردند اما معاویه زمانی که وارد کوفه شد، روی منبر رفت و عهدنامه ای که با حضرت امام حسن (ع) امضا کرده بود را زیر پا گذاشت و خود را حاکم نامید و گفت هر گونه که بخواهد حکومت می کند.

* از ابتدای تاریخ هر جنایتکار و مستکبری که به دنیا آمده، مشابه اقدام اخیر آمریکا عمل کرده است لذا ما نباید به استکبار و دشمن اسلام دل ببندیم و چشم امید داشته باشیم.
* در طول تاریخ انبیا و پیروانشان همواره در مسیر مبارزه با جریان استکباری قرار داشتند، این رویارویی از خلقت انسان وجود داشته و در نهایت به نقطه حاکمیت خدا و دین و پیروان انبیا خواهد رسید و آن نقطه رویایی، آغاز یک اصلاح جهادی توسط حضرت بقیه الله مهدی موعود (عج) است.

* جریان های استکباری در طول تاریخ با همه انبیا و تفکری که انسان را فارغ از استثمار بداند، مبارزه کردند و انبیا و پیروان آنان نیز در مسیر تامین سعادت و معنویت با هر ظلمی مبارزه نمودند.

* باید توجه داشته باشیم که اکنون تقریبا به نقطه آخر نتیجه برخورد های ایمان و کفر، خدا و شیطان رسیده ایم و امروز شهدا بزرگترین نقطه فروزان تحقق استکبارستیزی هستند لذا نباید کاری کرد که جریان استکبارستیزی در جامعه و به ویژه در نظام جمهوری اسلامی کمرنگ شود.

* فرد ضد الگوی قرآنی برای انسان، ظالم معرفی شده است اما سه نوع ظلم وجود دارد که دو ظلم قابل جبران و غفران و یک ظلم غیرقابل جبران است.

*انسانی که مسیر زندگی و مبنای معیشتش بر ضد دستور خدا و فرامین الهی باشد، در نقطه مقابل انسان الگویی قرآن قرار می گیرد، انسان وقتی ظالم است که ظالم به نفس، ظالم به غیر و ظالم به خدا باشد که در مورد سوم، مشرک است و این نوع ظلم قابل جبران نیست.

* عذاب ها و نعمت های بهشت به تدریج بوجود می آیند، جایگاه بهشت و جهنم آفریده شده است، اما نعمت های بهشتی و عذاب های جهنمی صورت تجسم و تبدل یافته اعمال بندگان در دنیاست.

*استکبار را معاینه کرده‌اید و آن را می‌شناسید و می‌دانید خاصیت درندگی و نکبت‌زدگی دارد و این برای ما واضح شده است. نمونه آن سرنوشت برجام و آخرین مصوبات سناتورهای آمریکا است که با تمام وقاحت سندی را زیر پا گذاشتند. نباید به دشمن اسلام دل بست، آن‌هایی که آمریکا را بزک می‌کردند و می‌گفتند سر میز مذاکره آمده، ببینند چه شد و آخرش به کجا رسید؟

* امروز که قضیه به اینجا رسیده می‌خواهند پای مقام معظم رهبری را وسط بکشند و بگویند این مذاکرات با راهبری رهبری صورت گرفته در صورتی که مواضع ایشان درباره مذاکرات از ابتدا کاملاً مشخص بود. مقام معظم رهبری فرمودند این مذاکره نتیجه ندارد و پایان آن شیطنت آمریکا است. از همان ابتدا فرمودند من به آمریکا بدبین هستم.

* حالا که به این نتیجه رسیده می‌گویند این مسئله با نظر مقام معظم رهبری بوده و ایشان در جریان بوده‌اند. در فتنه ۸۸ نیز همین ناجوانمردی با مقام معظم رهبری صورت گرفت. از سویی ادعای تقلب داشتند اما به مجری انتخابات و رقیب کاری نداشتند و به رهبر معظم انقلاب توهین کردند؛ آنچه برای ما لازم بوده، تنها و تنها داشتن بصیرت است، بصیرت و رهبرشناسی و جریان شناسی را باید در دستور کار قرار دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج