۴۳۸۲۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاشی: در همه جا دست‌مان خالی است

مربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد، مدیران باشگاه صبا همچنان از مرفاوی و کادر فنی‌اش حمایت خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی کاشی پس از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی، بازی خوبی بود. ما می‌توانستیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که چهار گل نخوریم، اما مشکلاتی در زمین بود که خارج از اختیار مربیان قرار داشت و دست بازیکنان بود. البته تیم سپاهان واقعاً خوب بازی کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان‌تان کم‌کاری می‌کنند یا خیر، گفت: بحث کم‌کاری در میان نیست، اما داشته‌های باشگاه ما همین است که می‌بینید. ما در برخی پست‌ها به خاطر محرومیت‌ها کمبود داریم که باعث می‌شود که این‌گونه نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا از این شرایط خارج شویم اما برخی چیزها از عهده مربی خارج است. روی سیستم سپاهان کار کرده و در تمرینات همه کارها را انجام داده بودیم. از بازی‌های قبل در خط دفاعی دو سه بازیکن نداشتیم که یکی از دلایل این نتیجه‌گیری‌ها همین عامل بود.

کاشی به مقایسه تیم خود با سپاهان پرداخت و گفت: شما مجموعه سپاهان را ببینید که چه هزینه‌ای برای بازیکنان مدنظر آقای ویسی پرداخت می‌کنند. این شرایط در صبا نیست و ما در همه چیز و از همه لحاظ کمبود داریم. ما در همه جا دست‌مان خالی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه شما همچنان پای کادر فنی خود خواهند ایستاد یا خیر، عنوان کرد: مدیریت پای کادر فنی باشگاه ایستاده است، اما باید ببینیم بعداً چه اتفاقی می‌افتد. همه دارند زحمت می‌کشند که از این شرایط خارج شویم. می‌توان گفت که از لحاظ بازیکن کمبودهایی داریم، اما فعلاً نمی‌شود کاری انجام داد و باید برای نیم‌فصل فکری کنیم. اگر همین شرایط ادامه داشته باشد در نیم‌فصل دوم نیز همچنان درگیر مشکلات خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال صبای قم درباره بازیکنانی که مدنظر صمد مرفاوی برای جذب در نیم‌فصل هستند، تصریح کرد: در این مورد خود آقای مرفاوی باید تصمیم بگیرد، اما هنوز بازیکنی به مدیران باشگاه اعلام نشده است. ما در فکر جذب بازیکن هستیم، اما همه چیز در اختیار باشگاه است که امکانات را فراهم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج