۴۳۸۲۳۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: مغرور بودیم و شایسته باخت

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است، نباید اینگونه بازی کند.

خبرگزاری تسنیم: اکبر پورموسوی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‎کنم مستحق شکست بودیم. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است، نباید اینگونه بازی کند. تبریک می‎گویم به فولاد خوزستان و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: بچه‌های ما در نیمه نخست خوب نبودند. امروز بچه‌ها به خودشان باختند. بچه‌ها بعد از برد مقابل سایپا خودشان را فراموش کرده بودند و فکر می‌کنم دلیل باخت امروز خودمان بودیم. با این شکلی که تیم بازی کرد، از نظر روحی روانی پایین بودیم و نبود رحیم زهیوی روی تیم تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی گفت: چیزی که باید انجام دهم، را انجام می‌دهم. نمی‌خواهم به مشکلات مالی بپردازم. از شکست فرار نمی‎کنم؛ سرمربی تیم من هستم و باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم. نفراتی که به میدان می‎روند باید با انگیزه باشند. بخاطر هواداران مانده‌ایم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

پورموسوی تصریح کرد: امروز اصلا در حد خودمان ظاهر نشدیم و به غرورمان باختیم. درست نیست که باخت را به مشکلات مالی ارتباط بدهیم. با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که تا پایان نیم فصل این مشکلات وجود دارد و باید تا آن مقطع صبر کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: اگر نگویم امروز به غرور خودمان باختیم، باید چه بگویم؟ وقتی یک بازیکن سه بار سرِ توپ می‎زند و موقعیت را از دست می‎دهد، مقصر مربی است؟ وقتی ارسال بیت سعید به زبیدی نمی‎رسد، مقصر کادر فنی است؟ بازیکنان ما حرفه‎ای هستند اما امروز به غرور خودمان بازی را واگذار کردیم. فولادی‌ها هم یک تیم حرفه‎ای هستند که مشکلات ما را ندارند. ما در خارج از خانه نتایج خوبی می‎گیریم جون آنجا بدون استرس بازی می‎کنیم. امیدوارم بازی در تبریز برای ما خوش یمن باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش قلب قرمز

      به پرسپولیس که میبازید، زمین و زمان مقر است جز خودتان!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج