۴۳۸۲۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش ایران به برنامه جدید رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید برنامه جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی گفت: شهرک سازی این رژیم مغایر با اصول و قواعد مورد پذیرش جامعه بین المللی است.

خبرگزاری مهر: به نقل از اداره دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان لایحه جدید رژیم صهیونیستی مربوط به شهرک سازی در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

قاسمی با اشاره به ماهیت نامشروع رژیم صهیونیستی که مبتنی بر اشغال سرزمین های فلسطین می باشد، تأکید کرد: شهرک سازی این رژیم مغایر با اصول و قواعد مورد پذیرش جامعه بین المللی به ویژه حقوق بین الملل بشر و حقوق بشردوستانه بین المللی می باشد و آمران و عاملان این اعمال مرتکب نقض فاحش و عمده حقوق بین الملل شده و می بایست تحت تعقیب قرار گیرند.

قاسمی افزود: که شهرک سازی مانع جدی در تحقق حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین بشمار می آید و از آنجایی که این حق به عنوان یکی از قواعد عام الشمول بین المللی شناخته شده، همه دولت ها و نهادهای بین المللی موظفند که از کلیه ابزار مقتضی به منظور وادار ساختن رژیم صهیونیستی به تبعیت از قواعد و اصول بین المللی استفاده کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از دولت ها، سازمان ملل متحد و نهادهای بین المللی ذی ربط درخواست کرد تا به محکومیت لفظی و تهی از هرگونه اقدام عملی بسنده نکرده و با دخالت سریع و عملی جهت جلوگیری از استمرار فعالیت های ضد انسانی و غیرقانونی این رژیم، مانع شهرک سازی های جدید در فلسطین گردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج