۴۳۸۳۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شایعه در شهر؛ ویرا جانشین گواردیولا خواهد شد!؟

هافبک سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال به عنوان یکی از گزینه های جدی برای جایگزینی پپ گواردیولا به عنوان سرمربی منچستر سیتی مطرح شده است.

وب سایت نود: علیرغم آنکه پپ گواردیولا تابستان امسال با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب و مشغول به کار شد، و انتظار عمومی اهالی فوتبال هم اینست که وی حداقل تا پایان قراردادش روی نیمکت منچستر سیتی خواهد نشست، اما طی چند هفته اخیر از پاتریک ویرا به عنوان جانشین احتمالی سرمربی سابق بارسلونا در منچستر سیتی نام برده می شود.

پاتریک ویرا بسیار خوشبین است که سرمربیگری در تیم نیویورک سیتی در لیگ MLS آمریکا سکوی پرتاب خوبی برای او خواهد بود تا بتواند به پیشرفت در عرصه مربیگری ادامه داده و همچنین از او به عنوان یک گزینه بالقوه برای جانشینی پپ گواردیولا به عنوان مربی منچستر سیتی بسازد. ملی پوش سابق فرانسوی در ژانویه گذشته هدایت باشگاه نیویورک سیتی آمریکا را بر عهده گرفت و موفق شد با این تیم به عنوان دومی کنفرانس شرق دست یابد. نیویورک سیتی که به عنوان باشگاه خواهر خوانده منچستر سیتی هم شناخته می شود، پیش از راهیابی به دیدار نهایی کنفرانس شرق، در مرحله پلی آف تورنتو را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد.

پاتریک ویرا با قرارداد دو ساله به عنوان مربی تیم ب منچستر سیتی انتخاب شد، و پس از آن برای تجربه اندوزی و پیشرفت در مربیگری در سطح تیم های طراز اول، در پست سرمربیگری نیویورک سیتی مشغول به کار شد. علیرغم آنکه گواردیولا در ابتدای فصل قرارداد سه ساله ای با منچستر سیتی امضاء کرد، اما طی چند هفته گذشته از پاتریک ویرا به عنوان جانشین احتمالی سرمربی اسپانیایی پس از جدایی از منچستر سیتی نام برده می شود. در همین ارتباط، ویرا ۴۴ ساله درباره اخبار و گمانه زنی های مطرح شده به RMC توضیح می دهد:

نمی دانیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما فعلاً در حال یادگیری اصول مربیگری هستم. برخی از اعضای باشگاه منچستر سیتی اعتماد بسیار زیادی به من دارند و همین مسئله میل و اشتیاق مرا برای کار و تلاش بیشتر می کند و از این مسئله اطمینان دارم که آنها را به هیچ وجه نا امید نمی کنم. باید منتظر آینده بود تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد اما این احتمال بسیار ترغیب کننده است. ایده فعلی من ادامه کار در لیگ حرفه ای MLS و انتظار برای اتفاقات آینده می باشد. فعلاً باید در عرصه مربیگری پیشرفت کنم و سپس به گزینه های پیش رو فکر کنم.

ویرا از اینکه از پپ گواردیولا مشورت بگیرد اصلاً خجالت نمی کشد و پس از پایان لیگ MLS در ماه نوامبر بازخوردهای مثبت و زیادی در ارتباط با تیم نیویورک سیتی دریافت کرد. وی در این ارتباط افزود:

ما با یکدیگر در تماس هستیم زیرا لیگ MLS به پایان رسیده و من هم یک هفته ای را در شهر منچستر در کنار او سپری کردم. جلسات تمرینی گواردیولا را تماشا می کردم و در مورد شیوه کاری اش از او سئوالاتی پرسیدم. البته حضور ما دو نفر در یک خانواده (مجموعه باشگاه منچستر سیتی با خواهر خوانده خود یعنی نیویورک سیتی) فرصت این ارتباط را برای ما بیشتر فراهم کرده و این ارتباط برای من بسیار شگفت انگیز است. خیلی خوب بود که گواردیولا مرا به دفتر کارش دعوت کرد و با هم بعضی از بازی هایی را که انجام داده بودیم را تماشا کردیم. در مورد شرایط تیم نیویورک سیتی، نقاطی که باید تقویت شوند، مواردی که باید دستخوش تغییر شوند، کمی با من صحبت کرد. دیدار با او واقعاً جالب و خوب بود. او فردی دوست داشتنی با ویژگی های اجتماعی بسیار خوب است. و همین نکته بسیار خوب و مثبتی برای من خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج