۴۳۸۴۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناچو: آلکسیس و اوزیل نعمت بزرگی برای آرسنال هستند

مدافع اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد آلکسیس سانچز و مسوت اوزیل در طی چند ماه گذشته در این تیم بسیار تمجید کرد.

وب سایت نود: ناچو مونرال مدافع آرسنال معتقد است آلکسیس سانچر و مسوت اوزیل در زمره بازیکنان برجسته ای هستند که حضور آنها در ترکیب این تیم لندنی غنیمت بسیار بزرگی به حساب می آید. از همین رو، مسئولان این باشگاه مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با هر دو بازیکن را آغاز کرده است. قرارداد فعلی این دو بازیکن شاخص تا سال ۲۰۱۸ اعتبار دارد.

آرسن ونگر سرمربی توپچی های لندن در نشست خبری پنج شنبه از هرگونه اظهار نظر و تضمین در خصوص آینده این دو بازیکن خودداری کرد؛ در همین حال، گزارش هایی مبنی بر این منتشر گردید که یک باشگاه چینی پیشنهاد هنگفت و نجومی را به بازیکن شیلیایی آرسنال ارائه کرده است. ناچو مونرال مدافع اسپانیایی آرسنال در همین زمینه ویژگی ها و توانایی های اوزیل و سانچز را به طور بارز برشمرده و عنوان می کند به دلیل برخورداری از چنین ویژگی هایی، این دو بازیکن اهمیت فوق العاده ای برای آرسنال دارند. این مدافع ۳۰ ساله در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه آرسنال اینگونه اظهار نظر کرد:

هم آلکسیس و هم اوزیل سالهاست که بازیکن فوتبال هستند. همه از توانایی های آنها آگاه هستند و باید بگویم این دو بازیکن مزیت فوق العاده برای تیم ما به حساب می آیند. به نظرم همه تیم هایی که قرار است با ما بازی کنند، واقعاً باید اندکی بیش از اندازه معمول تلاش و تمرین کنند و دلیل این امر هم حضور دو بازیکن شاخص و برجسته در تیم ماست.

ناچو در مورد ویژگی های برجسته این دو بازیکن شناخته شده هم اینگونه شرح داد:

اوزیل بازیکنی است که به خوبی می تواند بازیکنان و پست های مختلف زمین را به یکدیگر پیوند داده و ارتباط خوبی بین آنها ایجاد کند. آلکسیس هم فوتبالیست واقعاً کاملی است و علیرغم آنکه قد خیلی بلند ندارد، در بازی هوایی بسیار عالی است. او یک شوتزن بسیار خوب است و در جایگیری هم بسیار مهار است. سانچز گل های زیادی را با ضربه چیپ وارد دروازه حریفان کرده و می توان گفت که این بازیکن واقعاً همه نوع مهارت و توانایی دارد.

مونرال اسپانیایی در پایان دلیل موفقیت و پیشرفت ملی پوش شیلیایی را داشتن روحیه بلند پروازی و رسیدن به اندازه و سطحی فراتر از جایگاه فعلی اش توصیف می کند و توضیح می دهد:

چیزی که می خواهم بگویم اینست که بلند پروازی و جاه طلبی آلکسیس سانچز او را به یک بازیکن بزرگ تبدیل کرده است. او همیشه به چیزی که دارد بسنده نمی کند و برای رسیدن به اهداف بزرگتر تلاش می کند. برای مثال اگر زمانی که مثلاً با ۳ گل از حریف خود پیش هستیم، سرمربی او را تعویض کرده و از زمین خارج کند، این تعویض خوشحالی او را به دنبال نخواهد داشت زیرا او همیشه به دنبال رسیدن به سطح بیشتری از داشته های فعلی اش می باشد. او می خواهد بیشتر از بازی قبلی در زمین حضور داشته باشد، و همیشه هم خواهان پیروزی و کسب موفقیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج