۴۳۸۵۱۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تصاویر لو رفته از گوشی LG V۵

به لطف onleaks عکس‌های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V۵ در شایعات از آن نام برده می‌شد به بیرون درز کرده است. ولی این گوشی اصلا شباهتی به سایر گوشی‌های قدرتمند سری V ندارد. این گوشی به نظر چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ی معمولی با بدنه‌ای که به ظاهر پلاستیکی می‌آید نیست.

مجله دیجی کالا - محسن چینه‌کش: سری V در LG شامل گوشی‌های خاصی است. شاید بتوان آن را اندکی شبیه به سری گلکسی نوت در سامسونگ دانست. این سری شاید قلم نداشته باشد و محلی است برای نمایش قدرت و نوآوری‌هایی که در سایر گوشی‌های این کمپانی دیده نمی‌شود. گوشی‌های این سری همچنین گران‌ترین گوشی‌های LG هم محسوب می‌شوند. حال خودتان را برای غافلگیر شدن آماده کنید.
تصاویر لو رفته از گوشی LG V5
به لطف onleaks عکس‌های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V5 در شایعات از آن نام برده می‌شد به بیرون درز کرده است. ولی این گوشی اصلا شباهتی به سایر گوشی‌های قدرتمند سری V ندارد. این گوشی به نظر چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ی معمولی با بدنه‌ای که به ظاهر پلاستیکی می‌آید نیست.

تصاویر لو رفته از گوشی LG V5

تصاویر لو رفته از گوشی LG V5

تصاویر لو رفته از گوشی LG V5

تصاویر لو رفته از گوشی LG V5

تصاویر لو رفته از گوشی LG V5

اگر دقیق‌تر نگاه کنید LG V5 واقعا به یک گوشی نه چندان مهم شباهت دارد. حتی در آن از پورت قدیمی microUSB برای شارژ کردن استفاده شده است. چیزی که با ورود گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی که از USB-C استفاده می‌کنند احتمالا در سال ۲۰۱۷ بیشتر شبیه به یادگاری از گذشته خواهد بود. البته طراحی LG V5 اندکی با یک گوشی معمولی تفاوت دارد. دقت کنید که چگونه پنل پشتی به سمتی یکی از لبه‌ها شیب دارد. شاید این تلاشی است برای این که LG V5 در دنیای پر ازدحام گوشی‌های میان‌رده نظر عده‌ی بیشتری را به خود جلب کند.

در پشت گوشی یک حسگر اثر انگشت هم به چشم می‌خورد. این اولین گوشی میان‌رده‌ی LG است که به این حسگر مجهز شده است. ابعاد گوشی هم برابر با ۱۴۸.۶۵ در ۷۵.۳۰ در ۷.۵/۸ میلی‌متر است. لبه‌ی بالایی اندکی ضخیم‌تر از پایین گوشی است. بنا بر این ابعاد می‌توان حدس زد که احتمالا صفحه‌نمایش LG V5 چیزی بین ۵.۳ تا ۵.۵ اینچ خواهد بود.

این‌ها تمام چیزهایی است که بر اساس شایعات تا الان در مورد LG V5 می‌دانیم. احتمالا این گوشی قیمت مناسبی هم خواهد داشت. البته ما امیدوار هستیم LG واقعا قصد نداشته باشد این گوشی را در سری V خود قرار دهد. ضعیف کردن یک نام تجاری نسبتا موفق قطعا کار چندان خوبی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج