۴۳۸۵۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ نشسته بر مسند خدمت...

کمیل روحانی در روزنامه ایران نوشت:

دونالدک عزیزمون ترامپ جان (عزیز دل ما و جهان)؛ اخیراً گفته کسب و کارم را با هدف تمرکز بر ریاست جمهوری کلاً می‌بوسم و کنار می‌گذارم و تنها برای رضای خدا و خدمت به خلق، بر مسند ریاست جمهوری امریکا جلوس می‌کنم. سخنان ترامپ چون از دل بر می‌آید لاجرم بر دل هم می‌نشیند و البته گاهی سبب بروز رودل و آشوب درونی در این ناحیه نیز می‌گردد. به گواهی تاریخ بعضی‌ها هستند که تنها و تنها برای کسب رضای خدا و خدمت به خلق، قدرت را قبول می‌کنند ؛ بعدش هم هر چی مردم اصرار می‌کنند آقا بفرمایید پایین.. آقا بیا پایین... آقا... پایین، اون بالا سرده؛ سرما می‌خوری... به دلیل شدت علاقه به خدمت (و اون بالا) ، اون بالا رو رها نمی‌کنند و هی خدمت می‌کنند.. هی خدمت... هی فرت و فرت خدمت... ترامپ هم از همین جمله افراد خیر تاریخ محسوب می‌شه و تنها با هدف اصلاح امور (امریکا و جهان) اومده و تا همه چیز رو کاملاً درست نکنه، برو نیست!

شرکت‌های تحت کنترل او بجز امریکا در 20 کشور جهان فعال هستند و ترامپ احتمالاً برای اینکه خدایی نکرده منافع امریکا با منافع شخصی خودش به هم برخورد نکنه و جرقه نزنه احتمالاً یکی از این دو کار رو انجام میده: یک: کلاً از همین اول همه این شرکت‌ها رو تعطیل می‌کنه و پولش رو صرف ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی در مناطق محروم و دور افتاده امریکا می‌کنه. دو: شرکت‌ها رو تعطیل نمی‌کنه اما تا منافع ملی امریکا با منافع شخصی خودش برخورد کرد آژیر می‌کشه و مسیر رو عوض می‌کنه و حتی از قصد ضرر می‌کنه و اینقدر از این کارها می‌کنه تا ورشکست میشه و بعد از ریاست جمهوری بی‌خانمان و کارتن خواب و معتاد میشه.

البته همیشه راه سومی هم وجود داره... برای اینکه نه سیخ بسوزه و نه کباب، ترامپ جان ما به خاطر خانوادش باید فداکاری کنه و نه تنها این شرکت‌ها رو نگه داره بلکه نگذاره ورشکست هم بشن. بسپره به آقا زاده‌ها تا این شرکت‌ها را با عرق جبین و کد یمین حفظ کنند ان‌شاءالله. مثلاً بعضی رو بسپره به نایب السلطنه دونالد ترامپ جونیور جان یا مثلاً برخی دیگه رو به آقا اریک عزیز یا برخی رو هم به مینی ترامپ (بارن ترامپ) ته تغاری که با راهنمایی‌ها و ارشادات خانم والده (ملانیا ترامپ) بتواند تجربه‌ای هم کسب کنند در این سن و سال... این اقدام سبب می‌شود که در مدتی که پاپی جون بر مسند خدمت تکیه زده؛ پاکدستی‌ها و عدالت محوری‌هایشان یک خانواده را به خاک سیاه ننشاند و بدبخت نکند تا بعد از ریاست جمهوری کاسه چه کنم چه کنم دست گیرند و آواره کوچه و خیابان شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج