۴۳۸۵۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

براوو: انتقادها باعث رشد من خواهند شد

دروازه‌بان تازه‌وارد سیتیزن‌ها که عملکرد قابل قبولی از خود نشان نداده اظهار داشت: انتقادها همواره بوده و باعث رشد و پیشرفت من خواهند شد.

خبرگزاری فارس: کلودیو براوو در دربی منچستر (هفته سوم جزیره) با اشتباه بزرگ خود متوجه شد که انتقاد‌ها در انگلیس بی‌رحمانه‌تر از هر جای دیگر اروپا خواهد بود.

وی که با ارزش ۱۷ میلیون پوند جایگزین «جو هارت»، سنگربان اصلی سه‌شیرها شد هنوز نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد.

در هفته گذشته میزان رضایت از وی افت بیشتری کرد زیرا که در باخت ۳ بر یک مقابل چلسی یکی از بدترین بازیکن‌های پپ بود.

حال این دروازه‌بان شیلیایی در مصاحبه با «دنیل تیلور»، خبرنگار مشهور روزنامه معتبر «گاردین» از نظرهای کارشناسان استقبال کرد و گفت: انتقادها همواره بوده و باعث رشد و پیشرفت من خواهند شد.

براوو ادامه داد: این طبیعت فوتبال است که کسی جایگزین دیگری می‌شود. زمانی که به بارسلونا پیوستم ویکتور والدس به تازگی نیوکمپ را ترک کرده بود و من تحت فشار فراوانی بودم. می‌دانم که هارت برای سیتیزن‌ها مهم بوده است. زیرا که ضمن عملکرد خوب جوایز زیادی نیز با این تیم کسب کرد اما اکنون من باید با حفظ آرامش به درخشش فکر کنم.

یکی از دلیل‌هایی که کلودیو را به «اتحاد» را رساند اعتقاد گواردیولا مبنی بر شرکت کردن دروازه‌بان برای جلوگیری از فشارهای حریف بود. زمانی که «پرسینگ» حریف بالا باشد یک سنگربان با اعتماد به نفس کمک بسیار زیادی به تیم خواهد کرد.

دروازه‌بان تیم دوم شهر منچستر تصریح کرد: روشی که ما بازی می‌کنیم ریسک پذیری بالایی را می‌پذیرد. من قبول دارم که در بازی با بارسلونا اشتباه بزرگی کردم اما باید بدانید در بین ۳۰۰ پاس گاهی اوقات تمرکز دروازه‌بان از بین می‌رود.

وی گفت: ما نباید روش خود را تغییر دهیم. عملکرد خوبی داشته اما گاهی نتیجه نمی‌گیریم. چیزی که اهمیت دارد استایل و تاکتیک تیم است که باید حفظ شود. به آبی‌اناری‌ها نگاه کنید که سال‌های سال با یک روش بازی می‌کنند.

براوو ۳۴ ساله ادامه داد: من مشکلی با نقشم نخواهم داشت. اتفاقا دروازه‌بانی که با مدافعین پاس‌کاری نکند دیگر جواب نخواهد داد. سیستم نگرش به یک سنگربان تغییر کرده و من نیازمند اجرای آن هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج