۴۳۸۶۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نمایش بخشی از فیلم جدید نولان در سینماها

دانکرک (Dunkirk) تازه‌ترین فیلم کریستوفر نولان تا جولای ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینماها نخواهد آمد. اما قرار است به زودی دقایقی از آن روی پرده‌های آی‌مکس نمایش داده شود.

وب سایت فیلم نت نیوز: دانکرک (Dunkirk) تازه‌ترین فیلم کریستوفر نولان تا جولای ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینماها نخواهد آمد. اما قرار است به زودی دقایقی از آن روی پرده‌های آی‌مکس نمایش داده شود.
نمایش بخشی از فیلم جدید نولان در سینماها

فیلم روگ وان: داستانی از جنگ‌های ستاره‌‌ای (Rogue One: A Star Wars Story) از هفته‌ی آینده اکرانش آغاز می‌شود و حتما طرفداران این سری فیلم‌ها و کریستوفر نولان را حسابی غافلگیر خواهد کرد. قرار است قبل از نمایش روگ وان هفت دقیقه از تازه‌ترین فیلم کریستوفر نولان دانکرک در تعدادی از سینماهای آی‌مکس نمایش داده شود. روگ وان با دوربین‌های آی‌مکس فیلم‌برداری نشده، اما دیزنی تصمیم دارد در بیش از دوازده سالن نسخه‌ی تبدیل شده‌ی ۷۰ میلی‌متری و آی‌مکس آن را نمایش دهد.
دانکرک که مثل خیلی از فیلم‌های اخیر نولان بیشتر سکانس‌هایش با دوربین آی‌مکس گرفته شده، می‌خواهد پیش‌نمایشی خیره‌کننده به تماشاگران ارائه دهد و آن‌ها را برای زمان اکرانش مشتاق‌تر کند.

هنوز این خبر به صورت رسمی تأیید نشده،‌ اما نولان برای دو فیلم شوالیه‌ی تاریکی و شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد این ایده را اجرا کرده بود و از سکانس‌های نفسگیر و نسبتا طولانی‌ افتتاحیه‌ی این دو فیلم در تعدادی از سالن‌های آی‌مکس رونمایی کرد.

دانکرک که نولان علاوه بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی، نوشتن فیلمنامه‌ی آن را هم بر عهده داشته، داستان تخلیه‌ی نیروهای متفقین در جریان جنگ جهانی دوم را از بندر دانکرک فرانسه روایت می‌کند. عملیاتی که برای نجات نیروهای بلژیکی، بریتانیایی و فرانسوی از محاصره‌ی آلمان‌ها انجام شد و بیش از سیصدهزار نفر از مهلکه خارج شدند. بازیگرانی مانند تام هاردی، کیلین مورفی، مارک رایلنس، کنت برانا، جیمز دارسی، هری استایلز و جک لودن در این فیلم بازی می‌کنند و هانس زیمر هم موسیقی آن را ساخته است. کریستوفر نولان طبق رسم همیشگی‌اش،‌ تصمیم گرفت در این فیلم از جلوه‌های کامپیوتری بسیار کمی استفاده کند و در صحنه‌های نبرد دریایی ناوشکن‌های واقعی را به جای مدل‌های کامپیوتری به کار گرفت. نولان برای دانکرک دستمزدی معادل بیست میلیون دلار به همراه ۲۰ درصد از سهم فروش فیلم را دریافت خواهد کرد و این بیشترین دستمزد بین کارگردانان بعد از دستمزد پیتر جکسون برای فیلم کینگ کونگ به حساب می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج