۴۳۸۶۷۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سرمایه‏ گذار«شهرزاد»، «تلگرام» را کلید می‏زند

محمد هادی رضوی؛ سرمایه‏ گذار فصل اول سریال «شهرزاد» با تهیه ‏کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی، ساخت مجموعه شبکه خانگی «تلگرام» را اواخر امسال آغاز خواهد کرد.

روزنامه صبا: محمد هادی رضوی؛ سرمایه‏ گذار فصل اول سریال «شهرزاد» با تهیه ‏کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی، ساخت مجموعه شبکه خانگی «تلگرام» را اواخر امسال آغاز خواهد کرد.

هفته گذشته محمدهادی رضوی؛ سرمایه ‏گذار فصل اول سریال «شهرزاد» درخواست موافقت اصولی را برای ساخت سریال «تلگرام» در شبکه نمایش خانگی به شورای پروانه ساخت ارایه داد.
سرمایه‏ گذار«شهرزاد»، «تلگرام» را کلید می‏زند

درحال‏ حاضر بهرام توکلی؛ نویسنده و کارگردان «تلگرام»، مشغول نگارش سناریو و دیالوگ‏ نویسی است و سعید ملکان در حال انتخاب عوامل پشت‏ صحنه این اثر به همراه توکلی است که پس از پایان سی‏‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر پیش‏ تولید این اثر نمایشی که امکان تغییر نام آن بسیار است را آغاز خواهد کرد.

فیلمبرداری سریال «تلگرام»، اواخر بهمن‏ ماه آغاز خواهد شد. درحال حاضر محمدهادی رضوی؛ سرمایه‏ گذار این اثر نمایشی مشغول رایزنی با چهار بازیگر مطرح مرد سینما برای نقش ‏آفرینی در این سریال است که تاکنون هیچ‏کدام آن‏ها در سریال‌های نمایش خانگی حضور پیدا نکرده ‏اند.

برپایه این خبر، نگارش ساختار کلی سناریوی سریال «تلگرام» به پایان رسیده است و به احتمال قوی تا اواخر دی‏ماه دیالوگ‏ نویسی شش قسمت این سریال سی‏ قسمتی تمام خواهد شد.
اما نویسندگان سریال «تلگرام» برای نگارش سی قسمت این اثر دست به ابتکار جالبی زدند و قصد دارند پس از فیلمبرداری یک‏ سوم ابتدایی این سریال و توزیع آن در شبکه نمایش خانگی، اقدام به مخاطب‏ سنجی کنند به ‏شکلی که مسیر جریان روایی این سریال را براساس میزان مقبولیت داستان و شخصیت‏ ها در میان مخاطبان به جلو هدایت خواهند کرد یا به ‏عبارت دیگر نقش کاراکترهای محبوب «تلگرام» را پررنگ‏تر خواهند کرد و یا در موضوع سریال تغییراتی را اعمال خواهند کرد.

از قرار معلوم رضوی و ملکان شروع به مذاکره با چندین خواننده را هم آغاز کرده ‏اند که همزمان بحث موسیقیایی مجموعه را با تولیدات متنوع کلیپ‏‌هایی برای مخاطبان مانند سریال «شهرزاد» جذاب‏تر کند.

گویا سازندگان این پروژه قصد دارند که در زمینه پخش بین‌‏المللی هم ورود کنند، سناریوی این فیلم هشدار جدی در مورد سبک زندگی با ابزار تکنولوژی روز را مورد بررسی قرار داده است.

شنیده‌های خبرنگار «صبا» حاکی از این است که نیمه دوم سریال «تلگرام» در یکی از کشورهای اروپایی مانند اتریش پیگیری خواهد شد و رایزنی‏‌های ابتدایی برای صدور روادید و حضور عوامل پشت ‏صحنه در این کشور شروع شده است.

گفتنی است که باتوجه به تجربه درآمدزا بودن شبکه نمایش خانگی در یک‏ سال گذشته، بسیاری از سرمایه‏‌گذاران باتوجه به تجربه اقتصادی این کار، وارد مذاکره با تیم تولید این مجموعه شده‏ اند. چند سرمایه‏‌گذار به‏ دنبال مشارکت در ساخت این سریال هستند که هنوز ازطریق هادی رضوی و سعید ملکان پاسخی به آن‏ها داده نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با حرفها وجنجال هایی که در مورد شهرزاد درست کرد خودشو از چشم انداخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج