۴۳۸۷۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی

طراحان چه چیزهایی را در خانه مردم می بینند که آنها را بی خرد و بی فکر می نامند؟ برای پاسخ، در اینجا ۷ اشتباه بزرگی که افراد در خانه های خود انجام می دهند را برایتان نام برده ایم.

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی




برترین ها: طراحان چه چیزهایی را در خانه مردم می بینند که آنها را بی خرد و بی فکر می نامند؟ برای پاسخ، در اینجا 7 اشتباه بزرگی که افراد در خانه های خود انجام می دهند را برایتان نام برده ایم.

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی

۱. رنگ های پرهیجان و شدید

استفاده از رنگ های تزئینی بسیار هم ایده خوبی است اما باید بدانید کجا آن را تمام کنید. استفاده از رنگ های براق در خانه بد نیست اما اگر بیش از حد باشد، آزار دهنده و باعث زشت شدن فضا می شود.

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی

۲. چراغ سقفی

هیچ چیز بدتر از چراغ های سقفی با نورهای شدید نیست. با این نورپردازی آدم احساس می کند روی صحنه تئاتر ایستاده است. سعی کنید در طراحی خانه از دیمر (اسبابی که با آن نور لامپ را کم و زیاد می کنند) یا نورهای سفید ملایم برای هر اتاق، حتی دستشویی و حمام استفاده کنید. نور نباید به قدری زیاد باشد که همه جا را بیش از حد روشن کند. نور زیاد زننده و چشم آزار است.

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی

۳. چندین جاشمعی در یک جا

یکی از اشتباهات رایج مردم در دکوراسیون خانه هایشان این است که چندین جاشمعی را در کنار هم و در یک منطقه جمع می کنند. این کار با اصول زیبایی شناسی مغایرت دارد. بهترین ایده پراکنده کردن جاشمعی ها در مکان های مختلف خانه است.

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی

۴. چسباندن مبلمان به دیوار

مبلمان خانه را به گونه ای نچینید که گفت و گو را برای اهالی خانه دشوار کند. بیشتر مردم دوست دارند فضای زیادی در وسط خانه ایجاد کنند و مبل ها را به دیوار می چسبانند و صندلی ها به قدری از هم دور هستند که مردم باید با داد با هم حرف بزنند. این اشتباه راهکار ساده ای دارد. صمیمیت بیشتری در خانه ایجاد کنید. کافیست مبل ها را به شکل زیبایی در وسط و نزدیک هم بچینید.

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی

۵. استفاده بیش از حد از آباژور

استفاده بیش از حد از آباژورهایی که به طور نامتناسب در گوشه و کنار خانه وجود دارند، بزرگ ترین اشتباه در چیدمان است. اگر علاقه زیادی به آباژور دارید، دست کم سعی کنید آباژورهای یک شکل و متناسب با یکدیگر را خریداری کنید. خیلی هم خلاقیت به خرج ندهید. سادگی یکی از اصول اولیه زیبایی است.

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی

۶. کوسن های تا خورده

بسیاری از مردم تصور می کنند اگر در وسط کوسن های مربعی یک ضربه کاراته مانند بزنند و حالت تاشدگی به آنها بدهند، باعث زیباتر دیده شدن این نوع بالشتک ها می شود. اما این درست نیست. خانه هایی که مملو از این نوع کوسن ها هستند نمای خسته کننده ای دارند و نمای طبیعی کوسن را نشان نمی دهد.

بزرگ ترین اشتباهات دکوراسیونی

۷. منبع نوری واحد

کلید بهترین نورپردازی برای خانه، طبقه بندی نورهاست. فقط به یک منبع نوری واحد تکیه نکنید، بلکه از ترکیب منابع نوری مختلف هچون زمینی، سقفی و آباژورها استفاده کنید. استفاده درست از نور در خانه باعث آرامش و صمیمت بیشتر در فضا نیز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج